Gå til innhold

Om daten din ikke dukker opp til avtalt tid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hvor lenge venter du før du går?

Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet (endret)

5 min!

(hvis han ikke ringer da, det blir noe annet, men hører jeg ikke noe ... 5 min!)

Endret av poindexter
Skrevet

Aldri skjedd, men hadde nok ikke venta mer enn 15 min om jeg ikke hadde hørt noe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt i 45 minutt sist da. Når jeg ble stood-up, på 17. mai !

Anonymous poster hash: 6b7e9...488
AnonymBruker
Skrevet

med mindre jeg får en tlf med begrunnelse og ny tid. (som hei jeg ble litt forsinket grunnet blablabla ,er fremme om X minutter). så er min maks tid 5 min.

Anonymous poster hash: 57b97...2a2
AnonymBruker
Skrevet

Kjipt om man er på T-banen og ikke har dekning da. Og toget er forsinka.

Anonymous poster hash: a6082...912
Skrevet

Fem minutter? Tuller dere? Wow...

Jeg ville nok ventet 15-20 minutter, men da ville jeg forventet en innmari god grunn.

• Liker 5
Skrevet

30 min tror jeg.. han kan være forsinket, og menn er ikke veldig flinke til å informere om forsinking føler jeg. Men er jo en date da, så ville antagelig like han, vært å vente på i 30 min!

Skrevet

... hvor lenge venter du før du går?

Hvor lenge ville du ventet?

AnonymBruker
Skrevet

Fem minutter? Tuller dere? Wow...

Jeg ville nok ventet 15-20 minutter, men da ville jeg forventet en innmari god grunn.

det å møte opp til avtalt tid setter jeg meget høy. gidder han ikke gå ut døra 15 min før så får han bare sitte der alene.

• Liker 1
Gjest Guilty
Skrevet

Ville vel kanskje ventet i ca. 10 minutter om jeg ikke hadde fått beskjed om at han ble forsinket.

Skrevet

det å møte opp til avtalt tid setter jeg meget høy. gidder han ikke gå ut døra 15 min før så får han bare sitte der alene.

Så om han står i kø i trafikken, eller om toget er forsinka så skal det være over og ut? Jaja, kanskje likegreit for hans del..

• Liker 4
Gjest Murica
Skrevet

10-15 min høres rimelig ut.

Aldri skjedd, så jammen ikke sikker.

AnonymBruker
Skrevet

Vent litt.. Jeg kom jo 15 min for sent på 17. mai. Er det det du forteller meg? At du var der i 5 min før du gikk?

Anonymous poster hash: 6b7e9...488
Gjest Miranda2011
Skrevet

Så om han står i kø i trafikken, eller om toget er forsinka så skal det være over og ut? Jaja, kanskje likegreit for hans del..

De fleste har vel en telefon, om det ikke er dekning kan en likevel sende ei melding. Jeg hadde venta i max 10 minutt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Om jeg ikke hører noe om forsinkelser, 15 min. Rart å ikke gi beskjed da, så etter 10 min hadde jeg ringt.

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt meg en kaffe mens jeg ventet.

Anonymous poster hash: 05163...5b0
  • Liker 1
Gjest Sakone
Skrevet

Jeg ville vel prøvd å gi et ring etter et kvarter. Men ville vel ventet max 30 min tenker jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter ikke, det er han som bør være der først. Jeg har nok av andre på venteliste.

Anonymous poster hash: 5d1db...0d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...