Gjest Charlotte1 Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 hei, jeg tror det kunne vært bra for meg og fått litt bedre selvtillit, Jeg prøver for tiden å gå ned i vekt, bli flink til å sminke meg, osv osv. men jeg vet ikke om det kommer til å ha noe effekt. Så hva annet kan hjelpe? takk for svar
Thomasine Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Først og fremst stå for den du er - uansett vekt og utseende. Du er unik - ingen er som deg! Høres klisjeaktig ut, men hvis du går med nesa i bakken, luta skuldre og viker unna folk vil folk se deg slik. Hvis du derimot går med hevet hode og slutter å bry deg om hva folk rundt deg synes og mener, vil folk ta deg som du er og det er vel det viktigste? Jeg er selv overvektig og kan IKKE sminke meg! Jeg står for den jeg er, uten et klesbudsjett som ruinerer meg - dvs jeg er ikke den største moteløven... Jeg fremhever det JEG liker best på meg selv og har klart meg bra i livet... Syns vi skal slutte å bry oss så mye om hva andre synes!! 2
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 (endret) - napp øyenbrynene - skaff deg dongeribukser, eller andre bukser som sitter pent på deg, gjerne i stretch som ikke strammer rundt magen :-P - en fin rouge som piffer opp ansiktet og maskara, gir en yngre og sunnere look, og ikke minst en god rouge-kost - føn håret og kur det, gå til frisøren for en kledelig hårfarge - vær behagelig og se de rundt deg, ingen vil noensinne synes du er rar som smiler - vit at du er minst like bra som alle rundt deg - UANSETT :-) - rett opp skuldrene - trening hjelper - fiks neglene - undervurdert: SØVN er veldig viktig for å være opplagt, hvis du er trøtt føler du deg ikke så oppegående glemte det viktigste: gode venner som løfter deg opp Endret 18. juni 2013 av Valiumsjunkie
FlyvendeBie Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Tja... det eneste jeg kan anbefale er vel Bruk tid forran speilet. Se på deg selv, studer deg og smil til deg selv! -ikke finn ting og pirke på, som "for stor nese", " for tykke bryn, må sminke meg mer".. Tenk heller "Nesen passer til meg. Jeg er stolt av nesen min, ingen har lik. Og det finnes folk som har større." "tykke bryn er fint. Bedre enn tynne streker... trekkene kommer tydeligere frem" "hvis jeg bruker for mye sminke, skjuler jeg meg selv. Jeg er tøff nok til og vise meg frem :)" Nå er ikke jeg noen ekspert på hvordan et utseende bør stelles altså, men dette var da noen eksempler. Endret 23. juni 2013 av Lousina-Mallett
FlyvendeBie Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Hvis du mener personlighet, kan du jo tegne eller skrive ned positive ting ved deg, og prøve og utvikle dem :-) Stå rak i ryggen og tenk at ingen er bedre enn andre!
Geir-Anders Skrevet 27. juni 2013 #6 Skrevet 27. juni 2013 (endret) Først av alt så er d viktig at en har troen på seg selv, at en er like flink som de andre til å gjøre saker og ting, dernest er d viktig at en gjør saker og ting,som ikke bestandig er noe som de andre ønsker å vil at du skal gjøre, men noe som du selv vil... Sliter selv med dårlig selvtillit, på grunn av psykisk lidelse... Endret 27. juni 2013 av Geir-Anders 2
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Jeg tror på at det å ha de rette folkene rundt seg, gjør underverker med selvtilliten både innad og utad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå