AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 jeg får vondt i kneet når jeg gjør squats (ikke skyt meg jeg husker ikke hva det heter på norsk). får kun vondt i høyre kne. har prøvd masse forskjellig teknikker,prøvd å se etter riktig teknikker på bla youtube. men får vondt i kneet uansett.får vondt i kneet om jeg bøyer meg på jobb og på lignende måter. kan noen hjelpe meg med en god forklaring på hvordan jeg må gjøre det for å gjøre det riktig eller en link til en youtube video som er riktig? Anonymous poster hash: 23a30...0ff
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 La kneet få en pause fra den type trening på noen uker.Anonymous poster hash: 54cc4...931
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 er det det eneste jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 23a30...0ff
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Du har jo prøvd alt annet så hvorfor ikke la det hvile? Ser ikke helt at dårlig teknikk skulle gi deg vondt i bare det ene kneet. Da burde du hvertfall klare å se det i speilet om det vingler utover eller innover f.eks.Anonymous poster hash: 54cc4...931
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 knebøy Anonymous poster hash: 0f8c5...d3e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Hva med å spørre noen av muskelbuntene på senteret(når de ikke ser veldig opptatt ut) eller spørre om hjelp av de ansatte? Så kan de sikkert se på deg mens du gjør knebøy/squats og kanskje finne ut om du faktisk HAR feil teknikk. Anonymous poster hash: b310a...33b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 jeg får vondt i kneet når jeg gjør squats (ikke skyt meg jeg husker ikke hva det heter på norsk). får kun vondt i høyre kne. har prøvd masse forskjellig teknikker,prøvd å se etter riktig teknikker på bla youtube. men får vondt i kneet uansett.får vondt i kneet om jeg bøyer meg på jobb og på lignende måter. kan noen hjelpe meg med en god forklaring på hvordan jeg må gjøre det for å gjøre det riktig eller en link til en youtube video som er riktig? Anonymous poster hash: 23a30...0ff Har du vondt når du går opp trapper også? Sjekk om du har "patellofemoralt smertesyndrom". Jeg måtte trene opp støttemuskulatur rundt kneet før jeg kunne begynne med knebøy på grunn av dette. Anonymous poster hash: a8d4e...422
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå