Gå til innhold

Kjærester som promper! - hva tenker du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Blir du mindre tiltrukket til en jente/kjæresten din hvis hun promper og raper, eller tenker du at det er en positiv ting, at hun ikke er redd for å flaue seg ut?

2. Synes du det er en god ting at en jente/kjæresten din ler av at du promper/raper?

Jeg liker ikke å prompe og rape for meg selv, så det faller ikke naturlig for meg å gjøre sånt foran kjæresten min. Jeg synes det er litt ekkelt egentlig. Men det er jo helt naturlig :)

Er dette noe som føler naturlig ut sammen med din kjære eller en du "dater"? Eller synes du det er veldig uattraktivt?

Anonymous poster hash: 47465...ef3
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

lufta må ut uansett! om den kjem ut oralt eller analt er rivande likegyldig!

AnonymBruker
Skrevet

Spørr konsekvent om dette på date, ja!

Ytterst viktig.

Anonymous poster hash: 80ac7...85b
Gjest winston
Skrevet

Det er noe man gjør i enerom. Ulekkert.

• Liker 4
Skrevet

Samma her, alle har tarmgass og det er helt naturlig. Jeg respekterer selvfølgelig det om noen syntes det er litt ekkelt, heldigvis har jeg og samboeren et avslappet forhold til kroppen vår så vi promper og raper i vei. Og ja, hender vi ler litt av det (vi er nok litt barnslige).

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang jeg har noe på gang med noen skal jeg la være å gjøre masse turn offe saker som å prompe, rape, komme med teite barnslige vitser. Rett og slett være mer prippen! Haha, gutter liker det faktisk.

Anonymous poster hash: 2069a...a43
Skrevet

Samboer raper og promper bryr meg ikke.. men han gjør det under dyna i senga blir jeg forbanna..

Jeg raper men promper ikke (foran sambo) og han bryr seg ikke..

Jeg syns det er flaut hvis jeg promper i nærheten av noen ja..

Skrevet

Foretrekker at damene "bryter vind" så fort som mulig. Må for all del gjøre det så jeg slipper å høre det, ikke at det bryr meg heller, med å drive og spare på, til den bare MÅ ut, DET er ikke bra.... Det er svært få ting her i verden som lukter verre en vellagrede damefiser :P

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

jeg og samboeren min har vært sammen i 10 år. han raper når jeg er tilstede. men promper alene.

jeg holder slike ting for meg selv. jeg liker ikke og rape eller prompe foran noen.

Anonymous poster hash: f9628...177
AnonymBruker
Skrevet

Han er mer avslappet enn meg, gjør ikke så mye for å dempe lydene når han er på toalettet for eks, og har flere ganger sagt at "nå har jeg vondt i magen, nå må jeg ut og fise." Jeg er av den pripne sorten, setter i gang et voldsomt leven for å fremstå som så feminin som mulig (ja, det er litt idiotisk, men jeg VET AT DERE FORSTÅR), jeg er den typen som sier "skal bare gå en tur!" og løper ned til det lokale kjøpesenteret for å gå på do.

Anonymous poster hash: bc2bb...10e
  • Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Han er mer avslappet enn meg, gjør ikke så mye for å dempe lydene når han er på toalettet for eks, og har flere ganger sagt at "nå har jeg vondt i magen, nå må jeg ut og fise." Jeg er av den pripne sorten, setter i gang et voldsomt leven for å fremstå som så feminin som mulig (ja, det er litt idiotisk, men jeg VET AT DERE FORSTÅR), jeg er den typen som sier "skal bare gå en tur!" og løper ned til det lokale kjøpesenteret for å gå på do.

Anonymous poster hash: bc2bb...10e

hæ? seriøst? dette trur eg faktisk ikkje på!
Gjest oreokaka
Skrevet

Er ikke mange gangene kjæresten har prompet eller noe sånt foran meg, men de gangene det har skjedd har jeg ikke brydd meg. Jeg syntes det er helt naturlig. Jeg gjør det ikke selv, gjør det heller når jeg er på toalettet en tur og er alene.

Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å glemme manerer selv om man er i et forhold. Joda, luft må ut, men det spørs hvordan. Forskjell mellom slippe ut luft mest mulig diskret eller etterligne enn elg. I tillegg er doen vel ikke så langt unna at man ikke rekker det når trykk bygges opp?

• Liker 3
Skrevet

Det er forskjell på å slippe en braker med vilje, mot det å ha et lite uhell, for å si det sånn... :P

• Liker 2
Skrevet

Samma her, alle har tarmgass og det er helt naturlig. Jeg respekterer selvfølgelig det om noen syntes det er litt ekkelt, heldigvis har jeg og samboeren et avslappet forhold til kroppen vår så vi promper og raper i vei. Og ja, hender vi ler litt av det (vi er nok litt barnslige).

Eller denne, litt morsomt er det jo også :P

( Prippen eller ikke, alt med måte da :fnise: )

AnonymBruker
Skrevet

Helt naturlig, så det plager meg sånn sett ikke, men det er vanvittig turn-off dersom hun synes det er gøy at hun selv eller jeg promper.

For jeg har aldri skjønt folk som ler av raping og promping. Er ikke støtende eller jævlig heller, altså, bare aner ikke hva det morsomme er. Kan forstå at det er morsomt på lik linje med hikking dersom det skjer i en eller annen setting der man tabber seg ut av det, men sånn ellers har jeg aldri forstått det morsomme.

Ellers forsøker jeg å være diskret, i hvert fall. Det samme gjør dama. Men det er heller ingen stor greie dersom det "glipper", om jeg skal kalle det det.

Anonymous poster hash: 0d458...961

Skrevet

1. Blir du mindre tiltrukket til en jente/kjæresten din hvis hun promper og raper, eller tenker du at det er en positiv ting, at hun ikke er redd for å flaue seg ut?

2. Synes du det er en god ting at en jente/kjæresten din ler av at du promper/raper?

1. Altså, samboeren min promper like ofte som jeg puster, nesten. Okei, det var å overdrive, men du skjønner nok poenget. Det var aldri slik i starten, men så skjedde det oftere og oftere. Jeg bryr meg ikke noe særlig om det, og jeg tenner selvfølgelig fremdeles på ham!

2. Det viser jo at samboeren/kjæresten er komfortabel, men noen ganger kan det kanskje være litt FOR komfortabelt? :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har diverse mat intoleranser som han rett og slett ignorerer. Så da blir det naturligvis en del....støy.

Ikke er han det spor sjenert over det heller, når han er med meg. Av en eller annen grunn klarer han fint å holde seg når vi er ute med andre mennesker.

Jeg syns det ødelegger en del. Å få hans tarmgass i nesen kort stund før vi skal ha sex funker ikke for meg. Mister tenningen helt.

Så for tiden er sexlivet vårt helt ødelagt fordi han insisterer å spise ting magen hans ikke tåler.

Anonymous poster hash: c8f09...7cf
AnonymBruker
Skrevet

Alt med måte. At folk har en funksjonell kropp gjør meg ingenting. Det er ikke med det sagt at jeg vil bli prompet i ansiktet eller ha rapekonkurranser ved bordet.

Men jeg synes ikke det skal omtales som "uhell", heller. Det er helt naturlig. Dog om man har svært mye burde man kanskje tenke litt over hvorfor kroppen egentlig reagerer som den gjør.

Det samme gjelder egentlig prompehumor. I noen settinger er det jo ganske morsomt, men jeg har svært lite til overs for folk som raper/promper så høyt de bare kan, skrattler og spør om jeg fikk det på video. (true story, bro)

Anonymous poster hash: edbfe...435
AnonymBruker
Skrevet

promp = skilsmissegrunn!!

Anonymous poster hash: 9f28f...3a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...