AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Flørten min har flere ganger etterlyst et lettkledd bilde av meg, men aldri fått det. Nå drar jeg straks til syden - synes dere jeg kan sende et bilde av meg selv fra stranden i bikini? Hvordan tror dere han vil reagere? virker jeg desperat? Hva skal jeg eventuelt skrive under? "Love from ****"? Jeg tror i så fall han skjønner "ironien" med teksten...Anonymous poster hash: 18819...69e
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Kanskje han vil reagere med avsky? Det er vanskelig å vite når vi ikke kjenner ham. Anonymous poster hash: 43d7e...ee5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Flørten min har flere ganger etterlyst et lettkledd bilde av meg, men aldri fått det. Nå drar jeg straks til syden - synes dere jeg kan sende et bilde av meg selv fra stranden i bikini? Hvordan tror dere han vil reagere? virker jeg desperat? Hva skal jeg eventuelt skrive under? "Love from ****"? Jeg tror i så fall han skjønner "ironien" med teksten...Anonymous poster hash: 18819...69e Ja, ta et nakenbilde sammen med to grekere! Satser på at han skjønner "ironien" Anonymous poster hash: e2b86...296 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Flørten min har flere ganger etterlyst et lettkledd bilde av meg, men aldri fått det. Nå drar jeg straks til syden - synes dere jeg kan sende et bilde av meg selv fra stranden i bikini? Hvordan tror dere han vil reagere? virker jeg desperat? Hva skal jeg eventuelt skrive under? "Love from ****"? Jeg tror i så fall han skjønner "ironien" med teksten...Anonymous poster hash: 18819...69e Det ironiske er at du poster dette under singelforumet Anonymous poster hash: e2b86...296
twang Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Hvis du stoler på den personen så kan du sende et lekent bilde, trenger ikke vise altfor mye.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Ser ikke helt hvorfor det er desperat å sende litt lettkledde bilder til en flørt, det er jo bare morro og pirrende. Når dette i tillegg er noe han ønsker så skjønner jeg ikke hvorfor du er redd for reaksjonen. Anonymous poster hash: bebc2...150
Nettinettet Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Han har jo etterlyst bilder av deg, selvfølgelig vil han bli glad for å få ett
PanLi Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Ja, hvorfor ikke? Det er jo det SnapChat er til for! Jeg ville tenkt på det mer som en positiv overraskelse som han helt klart blir glad for å få!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå