Gå til innhold

Lettkledd sydenbilde

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flørten min har flere ganger etterlyst et lettkledd bilde av meg, men aldri fått det. Nå drar jeg straks til syden - synes dere jeg kan sende et bilde av meg selv fra stranden i bikini? Hvordan tror dere han vil reagere? virker jeg desperat? Hva skal jeg eventuelt skrive under? "Love from ****"? Jeg tror i så fall han skjønner "ironien" med teksten...

Anonymous poster hash: 18819...69e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han vil reagere med avsky? Det er vanskelig å vite når vi ikke kjenner ham.

Anonymous poster hash: 43d7e...ee5
AnonymBruker
Skrevet

Flørten min har flere ganger etterlyst et lettkledd bilde av meg, men aldri fått det. Nå drar jeg straks til syden - synes dere jeg kan sende et bilde av meg selv fra stranden i bikini? Hvordan tror dere han vil reagere? virker jeg desperat? Hva skal jeg eventuelt skrive under? "Love from ****"? Jeg tror i så fall han skjønner "ironien" med teksten...

Ja, ta et nakenbilde sammen med to grekere!

Satser på at han skjønner "ironien"

Anonymous poster hash: e2b86...296

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ironiske er at du poster dette under singelforumet :)

Anonymous poster hash: e2b86...296

Skrevet

Hvis du stoler på den personen så kan du sende et lekent bilde, trenger ikke vise altfor mye.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt hvorfor det er desperat å sende litt lettkledde bilder til en flørt, det er jo bare morro og pirrende. Når dette i tillegg er noe han ønsker så skjønner jeg ikke hvorfor du er redd for reaksjonen.

Anonymous poster hash: bebc2...150
Skrevet

Han har jo etterlyst bilder av deg, selvfølgelig vil han bli glad for å få ett :)

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Det er jo det SnapChat er til for! :) Jeg ville tenkt på det mer som en positiv overraskelse som han helt klart blir glad for å få! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...