AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Noen som har bestilt fra veggfolie.no her? Jeg bestilte for 3 uker siden, og har enda ikke fått varene. Det står 1-7 dagers leveringstid. De svarer heller ikke på mail. Hva slags useriøs side er dette egentlig? :/ Anonymous poster hash: e96fd...0df
Glitnir Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Har bestilt derfra en gang. Varte og rakk før det kom, heller ikke svar på mail. Fikk til slutt - etter lang tid - det jeg skulle, og svar på mail om at det hadde stoppet opp hos dem en stund pga sykdom. Virker som det er en liten bedrift uten gode backup-løsninger når noe skjer.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #3 Skrevet 18. juni 2013 Har bestilt derfra en gang. Varte og rakk før det kom, heller ikke svar på mail. Fikk til slutt - etter lang tid - det jeg skulle, og svar på mail om at det hadde stoppet opp hos dem en stund pga sykdom. Virker som det er en liten bedrift uten gode backup-løsninger når noe skjer. Ah, takk for svar! Da venter jeg litt før jeg går til forbrukerrådet Anonymous poster hash: e96fd...0df
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Det står vel virkedager? Altså ikke dager, stor forskjell. De driver jo på med håndarbeid produksjon på bestilling. Det betyr at dagen du bestiller ikke er med naturlig nok, samme med helger, helligdager osv. Og frakttiden står jo at kommer utenom. Så om du bestilte for 3 uker siden kan det fremdeles være at det kun har gått 13 virkedager. Og med leveringstid på 4 virkedager attpå. Ser også at det står under normale omstendigheter og at som sagt alt lages for hånd. Selskapet har 2 ansatte ser det ut som. Så om de har slitt med sykdom ser jeg at det lett kan gi noen dager forsinkelse. Det blir litt som å bestille en bunad eller opppussing av et bad Som en som selv driver håndarbeidsproduksjon er det sjokkerende mange kunder som ikke skjønner forskjellen på å bestille noe som lages spesielt for deg og det å kjøpe en lagervare. Selvsagt vil man gjerne helst ha ting igår, men det er jo noe med det eksklusive å få noe lagd. Det tar dessverre tid. Og om man skal ha langt flere ansatt enn nødvendig her til lands går du konkurs. Det er alt for dyrt og prisene blir alt for dyre for folk. Ikke kan du bruke vikarer heller siden det du gjør er så spesielt. Ser de skriver at det kan være vanskelig å nå gjennom på telefonen første halvdel av dagen frem til de har fått levert dagens produksjon på kontaktsiden. Da folkene er opptatt med produksjon akkurat da. Kanskje derfor? Anonymous poster hash: 28762...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå