Gå til innhold

Erfaring med brukte bøker fra amazon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bør man kjøpe de brukte bøkene fra amazon.co.uk eller amazon.com, er en av de tryggere enn den andre?

Har dere erfaringer med å handle der?, leveringstid osv.?

Man trenger ikke betale toll?

Anonymous poster hash: 71301...bfe
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bør man kjøpe de brukte bøkene fra amazon.co.uk eller amazon.com, er en av de tryggere enn den andre?

Har dere erfaringer med å handle der?, leveringstid osv.?

Man trenger ikke betale toll?

Har fått bøkene mye raskere fra co.uk enn fra com. Kanskje ikke så unaturlig. De brukte bøkene har vært av ulik kvalitet, men akseptable. Har alltid fått det jeg har bestilt. Noen av bøkene er jo nesten gratis, men portoen koster jo litt da.

Anonymous poster hash: 5488b...de5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et lite spørsmål til. Jeg prøvde å bestille, men de trakk ikke noe fra kontoen, bruker de å vente med å trekke?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et lite spørsmål til. Jeg prøvde å bestille, men de trakk ikke noe fra kontoen, bruker de å vente med å trekke?

Pengene pleier å trekkes fra kortet når boken sendes.

Anonymous poster hash: 5488b...de5

Skrevet

Jeg har bestilt mange bøker derfra, mest fra co.uk, men også fra .com. Jeg har fått alt jeg har bestilt, med unntak av en bok som forsvant i posten. Den fikk jeg refusjon på fra selger. Jeg har altså gode erfaringer fra Amazon, det tar litt tid før man får bøkene, for de sendes med standard frakt. Lengst tid fra USA, selvsagt, fra England tar det noe kortere tid. Det eneste er at frakten er dyr, men det gjelder sikkert alle leverandører.

Gjest Hyssingen
Skrevet

Jeg har bestilt mange bøker derfra, mest fra co.uk, men også fra .com. Jeg har fått alt jeg har bestilt, med unntak av en bok som forsvant i posten. Den fikk jeg refusjon på fra selger. Jeg har altså gode erfaringer fra Amazon, det tar litt tid før man får bøkene, for de sendes med standard frakt. Lengst tid fra USA, selvsagt, fra England tar det noe kortere tid. Det eneste er at frakten er dyr, men det gjelder sikkert alle leverandører.

Hvis man ikke er bundet til amazon så er det kjempemange bruktboknettsider som har gratis shipping til hele verden :)

Ebay er også gull når det kommer til bruktbøker.

Skrevet

Hvis man ikke er bundet til amazon så er det kjempemange bruktboknettsider som har gratis shipping til hele verden :)

Ebay er også gull når det kommer til bruktbøker.

Har de samme utvalg som Amazon? Kan du tipse om bra sider?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...