AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Hvem tror dere når lengst av han og Eli? Anonymous poster hash: 876e9...2c1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 carl skal vertfall få min stemme og sikkert mange andre i frp sin steme, frpere stemmer vell heller på carl enn eliAnonymous poster hash: ef4d3...caf
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 haha, huff. Anonymous poster hash: 98e75...509
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 carl skal vertfall få min stemme og sikkert mange andre i frp sin steme, frpere stemmer vell heller på carl enn eliAnonymous poster hash: ef4d3...caf [/acronym Har du allerede bestemt deg for hvem du skal stemme på? Før de i det hele tatt har begynt? Trodde man skulle stemme på den som var flinkest, jeg. Anonymous poster hash: 23a01...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Har du allerede bestemt deg for hvem du skal stemme på? Før de i det hele tatt har begynt? Trodde man skulle stemme på den som var flinkest, jeg. Anonymous poster hash: 23a01...f6b Frpere mener jo Siv Jensen har vunnet debatten, dagen før debatten starter. Så Carl er best, selv om han skulle finne på å trekke seg før showet starter. Anonymous poster hash: 724d8...c0c
spørsmålstegnet Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Er spent på om han får en mørkhudet dansepartner. Da stemmer jeg :D
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 Har du allerede bestemt deg for hvem du skal stemme på? Før de i det hele tatt har begynt? Trodde man skulle stemme på den som var flinkest, jeg. Anonymous poster hash: 23a01...f6b for et idiotisk spørsmål, de fleste jeg kjenner stemmer så klart på den de liker best, uavhening av hvordan personen danser, i fjor var det jo hanne sørvåg som vann, selv om ben var bedre.Anonymous poster hash: ef4d3...caf 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #8 Skrevet 18. juni 2013 Frpere mener jo Siv Jensen har vunnet debatten, dagen før debatten starter. Så Carl er best, selv om han skulle finne på å trekke seg før showet starter. Anonymous poster hash: 724d8...c0c ap folk ville stemt på jens om han var med, sv folk på lysbakken, sp folk på navarseter osv, så frp folk er ikke så spesiele altsåAnonymous poster hash: ef4d3...caf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå