AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 I love top model! I kveld begynner sesong 19 halv 9 på TV3! Flere som skal se på? Anonymous poster hash: abe02...64a
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 I love top model! I kveld begynner sesong 19 halv 9 på TV3! :)Flere som skal se på? Anonymous poster hash: abe02...64a Jaaaa!! Visste ikke det, supert at jeg så tråden )Anonymous poster hash: 4cbbf...46d
Froz1 Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Har allerede sett hele sesongen Men ta det rolig - skal ikke fortelle hva som skjer
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Har allerede sett hele sesongen Men ta det rolig - skal ikke fortelle hva som skjer Ok!Anonymous poster hash: 4cbbf...46d 2
smalls Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Det har ikke jeg fått med meg! Så klart skal jeg se på. Nå som Paradise Hotel er ferdig, så er det greit å ha noe annet å se på
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Hey hvor er Nigel og Mr Jay? Bra hun kattedama ikke kom med videre da. Hun virket slitsom. Anonymous poster hash: 2c1d6...23c 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Hey hvor er Nigel og Mr Jay? :(Bra hun kattedama ikke kom med videre da. Hun virket slitsom. Anonymous poster hash: 2c1d6...23c Hun virket ikke helt frisk! Noen som vet om jeg umiddelbart vil se hvem vinneren er hvis jeg pr inn på fb siden?Anonymous poster hash: 4cbbf...46d
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Jeg sitter og venter på sesongstart av TB. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Alle jentene så ut til å besitte et av de viktigste kriteriene for å få delta: De hyyyyler og skriiiiker for den minste ting. Anonymous poster hash: 56de1...8cb 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 Åh savner Nigel. Eyecandy. Haha hun Victoria virker jo en smule gal. Med tanke på forholdet til moren. Anonymous poster hash: df63d...0f1 2
Gjest Funky Punk Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 Victoria er bare merkelig Savner Nigel, Jay osv... Kunne heller bytta ut Tyra men det er jo umulig 1
Lillemeg25 Skrevet 24. juni 2013 #13 Skrevet 24. juni 2013 Top model var mye bedre før. Jeg likte Tyra også mye bedre back in the old days. Hun var kul og jordnær. Nå er hun bare gal og irriterende! Jeg synes heller ikke hun har den kontakten med de som hun hadde i de første sesongene. Da pleide hun jo ofte ha samtaler med de alene og alle sammen. Snakket om åssen modelbransjen var osv.
Gjest Funky Punk Skrevet 24. juni 2013 #14 Skrevet 24. juni 2013 Skjønte ikke helt. Hun som ble stemt ut kan fortsatt være med i konkurransen. Er det slik at hun tar nye bilder hver gang, eller er det om dagens bilde som seerne kan stemme på helt frem til hun evnt kommer inn i konkurransen igjen?
Lillemeg25 Skrevet 24. juni 2013 #15 Skrevet 24. juni 2013 Skjønte ikke helt. Hun som ble stemt ut kan fortsatt være med i konkurransen. Er det slik at hun tar nye bilder hver gang, eller er det om dagens bilde som seerne kan stemme på helt frem til hun evnt kommer inn i konkurransen igjen? Jeg skjønte ikke dette nye opplegget jeg heller
j23 Skrevet 27. juni 2013 #16 Skrevet 27. juni 2013 Skjønte ikke helt. Hun som ble stemt ut kan fortsatt være med i konkurransen. Er det slik at hun tar nye bilder hver gang, eller er det om dagens bilde som seerne kan stemme på helt frem til hun evnt kommer inn i konkurransen igjen? Jeg har sett sesongen før og mener å huske at de som går ut tar akkurat de samme bildene som resten av gjengen. Usikker på hvordan det avgjøres om hvem som kommer inn, men det går på seernes/fansens stemmer. Kanskje at seerne stemmer for hvert bilde som tas hver uke? Usikker, men alle tar i alle fall alle bildene!
Gjest Raindrops Skrevet 27. juni 2013 #17 Skrevet 27. juni 2013 Mener på at de målte dette gjennom facebook, både enkeltbilder og generell popularitet, slik at den av de utstemte som er mest populær på slutten får på et eller annet tidspunkt muligheten til å hoppe inn i konkurransen igjen. Jeg ble litt skuffa nå for jeg trodde det hadde kommet en ny sesong : (
Gjest Sunshine23 Skrevet 8. juli 2013 #18 Skrevet 8. juli 2013 Hva er det som skjer med Top model!!? Det var så mye bedre for noen år tilbake. Nå er alt bare tull og fjas. Hva er vitsen med at de skal gå rundt i gaten å leke diva, rappere osv? Synes Top Model bare blir verre og verre for hver sesong jo Top Model var best i de første sesongene. Helt klart. Virker som flere bare melder seg på for å vinne pengepremien. 2
Gjest Funky Punk Skrevet 8. juli 2013 #19 Skrevet 8. juli 2013 Enig. Syns det bare er fjas de siste sesongene. Det startet vel når de hadde all-star sesongen. Virker som de bare er ute etter å toppe forrige sesong hver gang. Jeg likte programmet fordi jeg har en interesse for hva som foregår bak kulissene i modellverden og i tillegg har en stor fotointeresse. Nå kommer det bakerst i rekken og det handler mest om å "drite" ut deltakerne istedenfor å faktisk lære dem noe
Gjest Sunshine23 Skrevet 9. juli 2013 #20 Skrevet 9. juli 2013 De 3 siste sesongene har bare vært teite. Skal det fortsette slik, så gidder ikke jeg å se på mer. Jeg savner Nigel og Mr Jay. Hvorfor byttet hun ut Mr Jay da? Han har jo vært med fra dag 1. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå