AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Hvordan vet du at du er forelsket? Hva "tegn" kjenner du etter? Er det slik at en vet en er forelska, at en ikke trenger å stille seg det spørsmålet om en er forelsket? Hvor fort blir du forelsket? Anonymous poster hash: e50ee...15e
PanLi Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Hehe. Jeg tror det, ja - at hvis du ikke vet om du er forelsket, så har du ikke vært det! Jeg behøver ikke å kjenne etter tegn - det er vel snarere tvert imot - at det er vanskelig å overse! For meg er forelskelse veldig travelt. Det er fint, men veldig intenst! Vedkommende er i hodet mitt hele tiden, jeg blir varm, får hjertebank, kribling, yring, sitring og bobling av å tenke på ham, får ikke sove, jeg kvepper hver gang mobilen plinger, for "tenk om det er han", får pustestopp når jeg ser ham og mister ord, og blir virkelig helt mo i knærne av å bli kysset, og når jeg ser ham i øynene, så stopper verden opp, og ingenting kjennes som det betyr noe annet enn å være sammen med ham! Fullstendig galskap! Jeg har bare opplevd det 2 ganger i mitt 30-årige liv, så det er nok ikke så veldig fort at jeg blir forelsket! Betatt derimot, det kan jeg fort bli! 2
Gjest Phoenix Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Jeg syns det var beskrevet godt ovet. Jeg har bare opplevd det en gang i mitt liv, og det pågår fint nå. Det er meget intenst og vanskelig å komme over :-/ 1
Gjest Gjest_surfot Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 PanLi beskriver det veldig bra. Jeg pleier å drømme om vedkommende jeg da, og blir lei meg når jeg våkner. Et lite blikk fra vedkommende kan gjøre meg helt yr i kroppen helt ut til hver fingertupp. Det eneste jeg tenker på er vedkommende, hans smil, hans "touch", hans latter.. Gud, savner den følelsen! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Man vet det når man er det, ja... jeg er forelska nå, men den aller verste nyforelskelsen har nok lagt seg litt. De første månedene tenkte jeg på ham hele tiden Og drømte stadig om ham.Tenker masse på ham nå også, og må bare smile når han ser på meg, når jeg går opp trappa til leiligheten hans, men er nok litt roligere heldigvis. Man skal jo kunne fungere i hverdagen også. Første gang i mitt liv jeg har vært så lykkelig forelska, og jeg er 36. Anonymous poster hash: 0152a...4ae
Sommee Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 PanLi beskriver det veldig bra. Jeg pleier å drømme om vedkommende jeg da, og blir lei meg når jeg våkner. Jeg også. Våkner alltid når pikken står som hardest ned i madrassen...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå