Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden i går kveld har jeg hatt et utslett på den ene siden av ansiktet. Det er hovedsakelig på kinnet og litt nedover. Det minner om en slags eksem eller varmeutslett. Det klør ikke, men er litt varmt når jeg tar på det. Jeg har ikke spist noe jeg ikke har spist og tålt tidligere (jeg er ikke allergisk noe mat), men jeg har brukt en parfymert fuktighetskrem i ansiktet de siste dagene som jeg ikke har brukt på rundt en uke. Jeg har brukt den mye tidligere i svangerskapet, og før jeg ble gravid, men har ikke reagert på den tidligere. Kan det likevel være den som gir meg utslettet? Hva annet kan det være? Jeg har ganske sensitiv hud også til vanlig, så er det mulig at huden er enda mer sensitiv nå enn før? Kan det evt. være varmeutslett pga varmen i det siste?

Jeg er ca 23 uker på vei, og babyen sparker som bare det, så det virker ikke som om dette påvirker ham. Jeg er ellers i helt fin form; ingen feber, slapphet e.l. Hvor lenge ville dere ventet før dere oppsøkte lege? Er selvsagt bekymret for om utslettet på noen måte kan skade babyen, men vil ikke virke hysterisk med å springe til lege med noen få røde flekker i ansiktet.

Jeg blir veldig takknemlig om noen har innspill eller erfaringer.

Anonymous poster hash: 847a0...bba
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også rødt utslett på begge kinnene da jeg var gravid. Aner ikke hva det kom av, men det forsvant etter fødselen.. Hvis det er noen trøst ;)

Anonymous poster hash: e5a2a...d0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...