Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Når jeg ser damer som er ute i byen eller går på tur, så legger jeg merke til at mange av dem går så fort. Hva er grunnen til det? Når jeg har tatt følge med noen jenter så går de også veldig fort fremover. Nesten så jeg må stresse for å følge etter dem
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Greit å legge inn litt trim når man likevel er på farta Anonymous poster hash: 364af...af4 4
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Greit å legge inn litt trim når man likevel er på farta Anonymous poster hash: 364af...af4 Er det det som er grunnen? Man trenger jo ikke trene hele tiden, eller?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er dame og er helt enig. Mange damer nærmest løper avgårde når de skal noe. Jeg blir utslitt av å gå sammen med slike. Det er jo rene treningstimen. Anonymous poster hash: 0c0ed...984
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er dame og er helt enig. Mange damer nærmest løper avgårde når de skal noe. Jeg blir utslitt av å gå sammen med slike. Det er jo rene treningstimen. Anonymous poster hash: 0c0ed...984 Vet du grunnen til at de gjør det? Er det for å trene?
Gjest hurtig Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Haha! Jeg er en av disse som raser avgårde, men hvis jeg går sammen med andre tilpasser jeg tempoet etter dem Og hvorfor? Jeg tenker rett og slett ikke over det, og har nok bare et naturlig høyt tempo. Jeg kommer i hvert fall fort frem
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Kanskje de prøver å løpe fra deg? 5
j23 Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Komme raskt frem + kjedelig å gå sakte. Men dersom jeg er ute og går tur, går jeg i rolig tempo/samme tempo som de jeg går sammen med. Ofte er det kaldt når jeg er ute og går så det er som regel grunnen til at jeg går såpass fort
Gjest sophia21 Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 For å rekke innom flest mulig butikker før stengetid vel Er det egentlig sånn? For mitt inntrykk er at det er helt omvendt. Synes 90 % av befolkningen i landet her går ulidelig tregt, spesielt kvinner. Får nesten lyst til å sparke folk som går foran meg i rumpa, så tregt de går Jeg skjønner det ikke, for jeg er ganske lav, og har ingen superkondis, men jeg langer visstnok skikkelig ut når jeg går. Jeg skjønner bare ikke poenget med å gå sakte Hvis jeg skal gå sakte må jeg konsentrere meg skikkelig, og synes det er nesten mer slitsomt, og utrolig kjedelig. Jeg går i det tempoet som er naturlig for meg, og det er et raskt tempo. Dessuten kommer man jo mye fortere frem! Jeg prøver å roe tempoet når jeg går med trege venner, men det virker som at jo tregere jeg går, jo tregere går de og, for de havner i alle fall bak meg hele tiden. Og noen ganger bare glemmer jeg meg og setter opp tempoet, fordi det er unaturlig for meg å subbe rundt. Eneste forklaring jeg kommer på er at jeg fryser nesten konstant, så er deilig å gå fort så man får varmen i seg raskt Men selv i varme land strener jeg avgårde, så vet ikke helt.. Har også fått påpekt at jeg har en litt annerledes gåteknikk, setter bena i en rett linje foran hverandre, fremfor mer "ved siden av". (Vet ikke om det ble forståelig). Kanskje det er mer effektivt? 7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Jeg går fort, fordi det kommer automatisk når jeg går, hehe Anonymous poster hash: c4211...04e 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 Generelt sett så er det for meg bare en vane, og derfor jeg synes mange folk bare er i veien Merker med enkelte venninner at de går veeeeldig sakte og da blir jeg litt småstressa, og med en gang jeg prøver å tilpasse farten min til deres så føler jeg meg litt "meh" og sliten av en eller annen grunn Og er det noen fyrer i nærheten jeg liker så går jeg ENDA fortere av ren "panikk". Jeg har sosial angst, hvis noen lurte,, heheAnonymous poster hash: 2055f...57f 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Jeg går kjempesakte, får ofte "kjeft" av menn fordi jeg går så treigt. Skjønner heller ikke greia med å gå fort.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 Jeg går også fort. Kjedelig å bare rusle avgårde. Også får man trim på kjøpet
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Mange damer går bare tilsynelatende fort. De tar små, korte skritt, klikk klikk klikk, men uten å passere meg som rusler foran Anonymous poster hash: 6d89e...f74
Lady Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 hahaha! Jeg går alltid fort, særlig når jeg går alene. Tenker ikke over det, har bare alltid vært sånn:p Har også gått forbi et par venner, uten at jeg har lagt merke til dem, så de har ropt etter meg Syns det er utroolig irriterende med de som går så saakte. Hater å gå sakte!
Nolime Skrevet 17. juni 2013 #16 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er også av dem som hater å gå sakte. Derfor unngår jeg å handler på lørdager hvis jeg kan, for da er det alltid så mange som har sååå god tid, og gjerne går på lang, lang rekke (eller står stille midt på gulvet i en klynge). Aaargh! Når jeg går tur går jeg som regel for å trimme, så da går jeg også fort.
Gjest Puravida Skrevet 17. juni 2013 #17 Skrevet 17. juni 2013 Jeg går fort, men bare fordi jeg er vandt til det. Det er typisk meg bare. Ingen grunn til det. Når jeg går med andre går jeg i takt med de:) Syntes det er usakelig kjedelig å gå sakte av en eller annen grunn.
Singha Skrevet 17. juni 2013 #18 Skrevet 17. juni 2013 Om jeg er ute å går så går jeg så fort jeg klarer for å komme fortest mulig frem. Om jeg har god eller dårlig tid er irrelevant. Er sånn når jeg kjører og, forøvrig. Men jeg klarer å tilpasse meg om jeg går med andre. Men da er jeg jo ikke egentlig ute å går, da er jeg jo sosial.
Red-Ruby Skrevet 17. juni 2013 #19 Skrevet 17. juni 2013 Er det det som er grunnen? Man trenger jo ikke trene hele tiden, eller? Jeg liker å gå fort jeg, det er det jeg er vandt til, og hvis jeg går med noen som går tregt så blir jeg mer sliten faktisk! Og joda, det er greit å få med litt trening, spesielt siden jeg virkelig ikke trener hele ttiden
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #20 Skrevet 17. juni 2013 jeg må fra A til B,hva er vitsen med å gå som en annen sau bort over. irriterer meg grundig over alle disse folka som går i snegle fart bort over veien. burde vært delt i to den gå veien en for fortgående trafikk og en for de som så vidt gidder å le på beina når de går. går jeg med andre folk kan jeg tilpasse tempoet vis det er nødvendig. går jeg alene må jeg bare frem! Anonymous poster hash: 43649...9df 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå