Gjest Vesla Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er en jente på 24 år som har hatt fast forhold med min kjæreste i 3,5 år. Han er 27 år. Vi har det veldig bra sammen, og jeg har alltid tenkt på meg selv som lykkelig. Jeg studerer fortsatt og han er i full jobb. Det siste året har jeg fått mange venner på skolen, både gutter og jenter. Det er en som er veldig pen, men jeg har aldri tenkt noe mer en at han er pen å se på. Han har liksom alltid bare vært der, og jeg har hatt sansen for den han er. Han er 23år. Nå er han ferdig med studiene til sommeren, og sannsynligheten for at vi kommer til å treffes mye etter dette er liten. Vi har ikke felles vennekrets, men har vanket sammen på skolen, og i skolerelaterte arrangerer og fester. I helgen var vi på byen og på avslutning for dem, og vi snakket LENGE! Jeg fikk så et stikk i magen om at jeg ikke kommer til å se han på skolen mer, at han ikke kommer til p være der. Vi er veldig like personligheter og har alltid vært litt uskyldig på flørtern, selv om vi begge er i forhold. Vi snakket lenge om at vi egentlig likte hverandre veldig godt, og at vi passet sammen. Jeg føler at jeg er meg selv sammen med han, og han gjør det samme..mHan var også lei seg for at han ikke kom til å se meg like mye mer. Det var en ekstrem gnist når vi satt der, som jeg ikke har følt på lenge lenge! Ingenting skjedde, det var bare snakking og en lang klem, noen tårer faktisk. Vi hadde begge drukket, men ikke mye.. Vet egentlig ikke hva jeg spør om her, er bare så usikker på sommerfuglene jeg har i magen, og hva jeg tenker! Jeg har både vondt av at jeg tenker sånn, samtidig som det er en herlig følelse,.. Måtte bare få det ut av hodet! Tar imot tanker, meninger og ris/ros med glede!
stortsettglad Skrevet 18. juni 2013 #2 Skrevet 18. juni 2013 Mitt råd er at du skal huske på at du er lykkelig i forholdet ditt. Det er helt normalt å bli betatt eller småforelsket i andre i et langt samliv med en man elsker. Men det er du selv som velger hva du gjør med det. Nyt sommerfuglene i all hemmelighet, og ikke fortsett flørten med studiekompisen, med mindre du er klar for å bryte ut av forholdet ditt. Gresset er ikke grønnere på andre siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå