AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Hei. Hunden min var hos sin frisør idag, og jeg sa at han skulle bli klipt som sist, bare enda kortere nå i sommer, fordi det er varmt for han og han peser dagen lang. Jeg kom å hentet han, fikk ikke sett ordentlig på han, for han var så stressa. Da vi kom hjem og jeg tok en titt, så jeg at han kunne godt blitt enda kortere. Så jeg ble litt lei meg. Hunden min har så mye pels og den vokser kjapt som bare det, og om en uke så blir han som idag. Uff! Jeg tenkte å ringe imorgen og snakke med frisøren, men kvier meg litt. Hva mener dere? Jeg vil ikke virke misfornøyd eller vanskelig. Hva syns du jeg skal gjøre?Anonymous poster hash: 54c9e...243
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Bare si det som det er, at du tenkte egentlig å få ham klippet kortere. Er hun alright så sier hun at dere skal stikke innom så fikser hun det Anonymous poster hash: fc708...e50
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Bare si det som det er, at du tenkte egentlig å få ham klippet kortere. Er hun alright så sier hun at dere skal stikke innom så fikser hun det Anonymous poster hash: fc708...e50 Tror det? Jeg håper at hun ikke tar det som noe negativt, for jeg er så fornøyd med henne, hun er så flink. Derfor jeg kvier meg litt til å ringe, er redd det blir oppfattet som negativ og da grue meg til neste gang jeg skal bestille time. Men om en uke så er pelsen hans like svær som da vi dro, hvis jeg ikke ringer. Uff hater det Anonymous poster hash: 54c9e...243
kattepus89 Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Du er jo kunden hennes, og det ville vært rart om hun skulle avvise deg for noe sånt. Ring henne du Tror det går helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå