Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Hva skal man gjøre når kjæresten ikke gidder å dra på jobb hver dag? 😔
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Hva skal man gjøre når kjæresten ikke gidder å dra på jobb hver dag? Spørre om h*n gidder å bo under ei bro etter oppsigelsen? Foreslår at du krever at vedkommede får ræva ut av sofaen. Om h*n missliker jobben får h*n gå på jobbjakt (mens h*n holder på den gamle jobben) og om h*n bare er lat ville jeg funnet meg en ny kjæreste. For hva gjør du når h*n ikke gidder å stå opp med ungene, lage middag, vaske opp, etc etc? Anonymous poster hash: f14bc...da4 1
Gjest tsejG Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Svaret er enkelt i dette tilfellet, finn deg en ny kjæreste som av den største selvfølgelighet drar på jobb!! Friske og oppegående folk som regelrett ikke gidder å jobbe er ikke egnet til å verken bo sammen med, eller noe som helst annet. De burde i bunn og grunn bare sendes til et land der det bedrives tvangsarbeid, uten lønn og med kun akkurat tilstrekkelig med mat/næring at de overlever. Tipper at de etter et par år under disse forholdene lærer at man går på jobb og yter sin del av samfunnsbidraget, som attpåtil er med lønn. Nå skriver du ingenting om hvorfor h*n ikke drar på jobb. For alt jeg vet kan det jo være årsaker til det, og da gjelder ikke det jeg skrev helt ubetinget selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 er det mann eller dame? hvis det er damen og dere har barn sammen kan hun fint klare en deltidsjobb. hvis du er flink å vasker, rydder, støvsuger, handler og lager middag så orker damene mer og. Anonymous poster hash: 68d22...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå