Gå til innhold

jeg ønsker meg flat mage! Har noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 14 mnd siden var jeg igjennom en fødsel, etter det fikk jeg jo den berømte skinnposen på magen. Nå de siste 4-5 mnd har jeg tatt av meg14 kg, men det igjennom endret kosthold. Magen har jo blitt mindre av det, men nå ønsker jeg og starte med trening. Jeg har alldri vert flink til det og ønsker råd.

Da spør jeg hvordan kan man få strammet opp magen? Noen som har tips :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal du ha flatere mage må du ned i fettprosent. Det gjør du ved å ligge i et moderat kaloriunderskudd og trene styrke slik at du bevarer muskelmassen.

Anonymous poster hash: 5ac80...d59
Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Planken er fin for kjernemusklaturen og magen. Sidehev også.

AnonymBruker
Skrevet

Fin for musklaturen, ja. Men den gir deg ikke flat mage. Ingen øvelser gjør det.

Anonymous poster hash: 5ac80...d59
Skrevet

Kanskje ikke, men jeg er ute etter tips til hva som kan hjelpe, med og stramme opp litt.

Tusen takk for tips hvertfall, og når jeg tenker over det er det jo veldig logisk. Etter fødselen har jeg 0 magemuskler, og for og stramme opp magen må man jo ha det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Selv om det kanskje føles sånn, har du magemuskler. Ellers ville du ikke kunne stått oppreist.

Men skjønner hva du mener, har selv følt meg ganske lite trent på magen etter fødslene mine.

Start med planken eller andre core-øvelser og fortsett med et moderat kaloriunderskudd. :)

Anonymous poster hash: 35b39...0a2
AnonymBruker
Skrevet

"Selv om det kanskje ikke føles sånn..." skulle det selvsagt stå. :)

Anonymous poster hash: 35b39...0a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...