AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Jeg har nettopp kjøpt meg ei etterlengtet gryte fra Le Creuset, og da jeg skulle ta den i bruk for første gang fant jeg ut at bunnen er ujevn. Ikke veldig mye, men man kjenner den vakler litt. Flere som har vært borti det samme? Jeg har ringt butikken for å si i fra, og fikk beskjed om å komme dit med den så han fikk se på den. Men er redd for å ikke få ny, fordi den vakler for lite..? (Har tidligere hatt diskusjoner med den aktuelle butikken, Kitchn, pga ødelagt produkt) Jeg mener at når man bruker så mye penger på et produkt, så skal det jo være feilfritt? Vet ikke hvor mye det har å si at bunnen er litt ujevn, men det er jo en gryte med livstidsgaranti.. Synspunkter og tips tas i mot med takk! Anonymous poster hash: 09a51...636
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Når det gjelder garantien på en helt ny gryte så vil butikken som regel gjerne vise gryten til leverandør før det blir avgjort om det er noen reklamasjon. Om du mener det er en fabrikkfeil så skal det ikke være noe problem. Alle mine Le Creuset er rette på undersiden. (Er butikksjef i annen kjede enn den du nevner)Anonymous poster hash: 202a7...e3c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Når det gjelder garantien på en helt ny gryte så vil butikken som regel gjerne vise gryten til leverandør før det blir avgjort om det er noen reklamasjon. Om du mener det er en fabrikkfeil så skal det ikke være noe problem. Alle mine Le Creuset er rette på undersiden. (Er butikksjef i annen kjede enn den du nevner)Anonymous poster hash: 202a7...e3c Takk for svar! Har du noen formening om hvor lang tid dette vil komme til å ta? Anonymous poster hash: 09a51...636
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 Alt fra 1 dag til 1 uke Anonymous poster hash: 202a7...e3c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #6 Skrevet 18. juni 2013 Det ordnet seg, jeg fikk en ny gryte på stedet Anonymous poster hash: 09a51...636
Pria Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 At det går an å være så usikker på seg selv. Det ordnet seg, jeg fikk en ny gryte på stedet Anonymous poster hash: 09a51...636 1
Gjest gjest17 Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 At det går an å være så usikker på seg selv. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå