AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Har ei venninne som jeg henger veldig mye sammen med, og vi har vokst opp sammen. Hun er 25 og jeg er 26. På lørdag skulle hun feire bursdagen sin, og jeg kom rimelig tidlig i 17 tiden. Utover kvelden ble alle kanakas, jeg var forholdsvis edru og bestemte meg for å dra ut på byen i 1 tiden. Sa da dette til min venninne, og da svartnet det for henne. Skal sies at hun har type som hun hang på som en hale, og vi snakket kanskje sammen 4 ganger i løpet av kvelden. En av disse kanakas idiotene veltet en lampe som gikk i stykker, dette fikk jeg da skylden for da jeg forsøkte å plukke opp bitene, og endte med en albue i siden. Jeg hater drama så jeg holdt meg unna henne frem til sjåføren kom og hentet meg. Det kom også frem tidligere på kvelden at hun hadde fortalt typen sin noe jeg fortalte henne og som hun sverget på å holde for seg selv. Nå merker jeg at jeg har fått nok, og tolerer ikke dramatiske kontrollfreaks. Vi er voksne mennesker tross alt... Nå har jeg forstått det slik at hun fortsatt er sint på meg(!) Og da lurer jeg på, er det virkelig så feil av å dra på byen når man er på en fest hos nærme venner? Anonymous poster hash: df7d2...764
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Du har da lov til å reise på byen når du vil. Herregud, hun kan da ikke være helt god. Huset hennes er da ikke noe fengsel. Skjønner godt at du reagerer. Anonymous poster hash: 24308...8b6 1
Gjest jytte Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Du er jo allerede på en fest? Hvorfor dra ut på byn da?
Gjest Faerunpedia Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Selvsagt kan man dra på byen, særlig når hun uansett er så opptatt av typen sin. Det andre du forteller gir ikke akkurat et bra inntrykk av henne, hun er ikke til å stole på og gir deg skylden for noe du ikke har gjort..
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Du er jo allerede på en fest? Hvorfor dra ut på byn da? Fordi etter 8 timer så ville jeg finne på noe annet også, og jeg følte ikke at jeg var helt på linje med drita fulle folk når jeg kun var godfull selv. Selvsagt kan man dra på byen, særlig når hun uansett er så opptatt av typen sin. Det andre du forteller gir ikke akkurat et bra inntrykk av henne, hun er ikke til å stole på og gir deg skylden for noe du ikke har gjort.. Godt å høre at det ikke er jeg som er vrang... Kanskje hun fikk inntrykk av at jeg synes det var kjedelig der, men uansett er man fri til å gjøre som man vil. Merker jeg blir irritert. Anonymous poster hash: df7d2...764
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Så burde jeg ringe henne og fortelle henne hvor landet ligger, eller bør jeg la det ligge? Anonymous poster hash: df7d2...764
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Det at hun er kontrollfreak er en ting, at hun forteler typen sin noe du ba henne om å holde kjeft om, blir noe annet. Kjøl ned forbindelsen pga det, hvis hun spør om hvorfor hun ikke ser mer til deg så forteller du hvorfor: hun kan ikke holde kjeft om ting mer.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Jeg ville ha latt det ligge. Det finnes ikke unormalt å gå videre fra en fest om en skulle føle for det. Skulle hun noen gang ta det opp igjen dog, så kan du jo heller fortelle henne hvor landet ligger da. Anonymous poster hash: 403dd...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå