AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Vi trenger virkelig hjelp til ønskeliste tips. Vi hadde absolutt ikke trodd at der skulle komme "krav" om det siden vi reiste vekk i stillhet for å gifte oss, men når folk fikl vite at vi var gift så har det blitt etterlyst. Vi sliter fordi vi ikke trenger kopper og kar. Vi har det vi trenger av glass og tallerkener, skåler og gryter. Ikke jar vi interesse i noen spesielle serier innen serviser heller, så jeg aner ikke hva vi skal ha på ønskelisten vår. Det jeg kommer på til nå er: Biffkniver Mikrobølgovn Gavekort på div dvdbutikker Bidrag til ny seng og komfyr. Det er igrunn det. Penger virker det som om mange mener er feil å ønske seg så jeg føler vi trenger konkrete ting og i forskjellige prisklasser. Men hva i huleste skal det være når vi ikke trenger alle disse standar kjøkkentingene?Anonymous poster hash: ade6d...aa6
cecilie85 Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Har dere noen interesser? Hva med turutstyr? Kamera? Reisegavekort? Gavekort på middag eller opplevelser? Vin? Man kan jo ønske seg hva som helst. Søstera mi ønsket seg fruktrær til hagen. Vi ønsker oss mye vanlige ønsker som glass og servise, men ønsker oss også soveposer og fjellsko. De som ikke vil gi dyre gaver kan feks gi gavekort på utvalgte butikker som dere ønsker dere; feks Elkjøp så dere får kjøpt dere ny konfyr.
Gjest Adriane Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Vi sleit også veldig med ønskeliste, men kom på at det går jo f.eks an å sette opp ting man har, men som er helt greit å skifte ut. Som f.eks. sengetøy og håndklær, og da kan man med god samvittighet ønske seg litt dyrere og mer "luksuriøse" greier Sengeteppe er også et greit ønske (om man bruker sånt) Har dere speilreflekskamera? Hvis ja, kan dere ønske dere tilbehør til dette (forskjellige linser f.eks). Dere kan ønske dere bilderammer til bryllupsbildene? (Skikkelige bilderammer er ofte ganske dyre) Spiller dere golf? Liker dere å klatre? En eller annen fritidssyssel som krever div utstyr? Da er det bare å fylle opp på ønskelista Man må forsøke å tenke litt utenom boksen, la fantasien få fritt spillerom, så kommer man plutselig på masse ting man kan ønske seg
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Vi har lite interesser, den eneste vi har er dyr, men det hjelper lite. Kan ikke få ti nye dyr i gave Vin er absolutt ingen dum ide. Alltid greit å ha noe slikt på lager. Tror jeg må komme meg ut av tankesporet jeg står fast i. Takk for ideer Anonymous poster hash: ade6d...aa6
CathFoto Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Vi sliter også med å finne nok ønsker, men hva med gavekort på restaurant eller reisegavekort?
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Se her ja, nå har vi litt. Mannen har lenge ønsket seg utstyr til speilreflekskamera sitt så det er noe vi kan ta med. Ramme og gavekort på resturant var også gode ideer Keep 'em coming Anonymous poster hash: ade6d...aa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå