Gå til innhold

Kubbelys og runde speil

Jens

Anbefalte innlegg

Vet noen hvor man får tak i hvite kubbelys med bra kvalitet i tre (tripp trapp tresko)størrelser?

Og vet noen hvor man får kjøpt sånne runde speilplater til å sette dem på?

tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor du bor, men dette er de jeg vet om...

Nille...

Eupropris...

Pytt og panne(?) i Gunerius storsenter i Oslo sentrum..

Bohus...

Såvidt jeg vet har alle disse både slike speil og alle typer lys... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom bare på en ting i forbindelse med dette... Har tidligere lest om brudepar som har fått ødelagt bilder fordi blitzen har reflektert i speilene på bordet... Men dette var ikke det du spurte om.

Slike speil har de på Nille iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet de har tripp-trapp-kubbelys på Ikea og Living også.

(Tips: Dersom man er redd for at blitzen går igjen i speilplaten, så strø litt sand (i gull, sølv eller hva-det-måtte-være) utover speilet. Det blir lekkert. Finnes b.l.a. på Max20.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!hva kan man bruke hvis man ikke bruker speil?Man må jo sette lysene på noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal bruke helt flate glass-tallerkener/glassfat. Skal strø noen blomster rundt omkring i bunnnen rundt lysene.

Kanskje du også kan finne noen lekre fliser på tilbud i fargene dine som de kan stå på også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!hva kan man bruke hvis man ikke bruker speil?Man må jo sette lysene på noe?[/quot

Hjemme har jeg noen runde glassplater som jeg bruker til å sette kubbelys på.

Jeg har noen som er i frostet glass og noen som er blanke.

Kanskje slike kan være et alternativ?

Jeg har kjøpt dem på Åhlens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp kubbelys på ikea. De brenner ikke pent og har en tendens til å renne. Jeg har ødelagt utallige duker på dette.

Jeg har god erfaring på kubbelysene på Åhlens og Løiten (men jeg tror ikke de har utsalg i Oslo. De har en fantastisk lysbutikk på Løiten. Tror det er et par timer med bil fra Oslo. De har også utsalg i Moss, men jeg tror ikke den butikken er så stor)

Jeg har også kjøpt flere sia kubbelys. De selges blant annet på glasmagasinet. De jeg har kjøpt er luktelys, men de lager sikkert uten lukt også.

Speilplater er det mulig de får hos glassmester til en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring på kubbelysene på Åhlens og Løiten (men jeg tror ikke de har utsalg i Oslo. De har en fantastisk lysbutikk på Løiten. Tror det er et par timer med bil fra Oslo. De har også utsalg i Moss, men jeg tror ikke den butikken er så stor)

Løiten har utsalg på Strømmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løiten har utsalg både inne på Strømmen storsenter og ved siden av hvis jeg ikke husker helt feil. Forøvrig brenner mine IKEA lys veldig fint denne gangen, men kan huske at de ikke alltid har gjort det ja. Tror heller ikke de finnes i tre størrelser der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde runde snekrystaller på speilplater i vårt bryllup. Det var nydelig og bildene ble fine,

Hvordan snekrystaller da? Hørtes veldig fint ut.

Selv har jeg kjøpt inn sølvblader på Max20 (greiner som er av sølv, der bladene skal klippes av) som skal legges utover sammen med søv/kobber og gullsand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...