AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Jeg planlegger en overraskelsestur for kjæresten min og har lyst til å ta han med til Frankrike neste år under Tour de France (han elsker alt som har med sykling å gjøre). Men det er håpløst å finne en oversikt på nettet som sier noe om program/datoer over hvor de ulike etappene skal foregå. Jeg finner kun oversikt over start-etappene i England. Er det noen her som kan hjelpe meg?Anonymous poster hash: a4b27...e42
Gjest bustyvel Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/overall-route.html
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/overall-route.html Takk for forsøket på å hjelpe, men linken var til dette årets tour. Jeg ser etter neste års.Anonymous poster hash: a4b27...e42
Gjest bustyvel Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Takk for forsøket på å hjelpe, men linken var til dette årets tour. Jeg ser etter neste års.Anonymous poster hash: a4b27...e42 OPS, det så jeg ikke. Send de en mail og hør?
Wiggins Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Takk for forsøket på å hjelpe, men linken var til dette årets tour. Jeg ser etter neste års.Anonymous poster hash: a4b27...e42 Neste års rute er ikke offentliggjort. Det er imidlertid klart at starten blir i Yorkshire, England. http://www.letour.com/le-tour/2013/us/grand-depart-2014.html Offisiell kunngjøring av løypa for 2014 blir i oktober en gang.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Kunngjøringen kommer i oktober en gang, ja, så det er masser av tid til planlegging da. I 2012 var det 24. oktober, tror jeg. De tre første etappene er klare, siden de som Wiggins så riktig sier går i England, og de er Leeds - Harrogate, York - Sheffield og Cambridge - London. Dersom du skal være i Frankrike, derimot, er ikke annet enn avslutningen i Paris sikkert. De skal alltid gjennom både Alpene og Pyreneene, men ellers er det store endringer fra år til år. Vanskelig å forutse. Må forøvrig berømme disse planene. For oss sykkelgale menn er det der en drømmegave, og utallige pluss i margen til den jenta som finner på sånt Anonymous poster hash: 1cf71...180
Kjetil E Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 Jeg planlegger en overraskelsestur for kjæresten min og har lyst til å ta han med til Frankrike neste år under Tour de France (han elsker alt som har med sykling å gjøre). Men det er håpløst å finne en oversikt på nettet som sier noe om program/datoer over hvor de ulike etappene skal foregå. Jeg finner kun oversikt over start-etappene i England. Er det noen her som kan hjelpe meg?Anonymous poster hash: a4b27...e42 Som andre sier ruten offentliggjøres i oktober. Det vi idag vet, er at Grand departure er i Leeds i England mener det er siste helg i juni (som i år) og at finalen er i Paris 3 uker senere. Så vidt jeg har skjønt skal man innom London under Englands oppholdet. Noe som kan tyde på at det blir 3 etapper på fotballøya.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #8 Skrevet 23. juni 2013 Drømmer selv om en tur til TDF engang så typendin er GRISEHELDIG!!!!! Håper selv at det blir en ny tempoettappe opp Alpe d'Huez engang. Ellers er det bare å vente til slutten av Oktober når ruten blir offentliggjort, og er vel best å stå oppe i en stigning i enten alpene eller Pyreneene så man får sett rytterne i mer enn brøkdel av et sekund i det de blåser forbi Anonymous poster hash: 5bc3f...4fb
Kjetil E Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Drømmer selv om en tur til TDF engang så typendin er GRISEHELDIG!!!!! Håper selv at det blir en ny tempoettappe opp Alpe d'Huez engang. Ellers er det bare å vente til slutten av Oktober når ruten blir offentliggjort, og er vel best å stå oppe i en stigning i enten alpene eller Pyreneene så man får sett rytterne i mer enn brøkdel av et sekund i det de blåser forbi Anonymous poster hash: 5bc3f...4fb Rett nok men hvis du skal bruke bil opp i et av fjellpassene så må du være tidlig ute. Fjellpassene blir ofte stengt senest dagen i forrveien for biltrafikk. Derimot er det vist mulig å sykle oppover, for de som orker og har lyst til å teste det. Og se en tempoetappe er i alle tilfeller en meget god ide, selv om det er en flat en. For her kommer syklistene en og en, så man ser syklister i mange timer. Samt at det er mye enklere og se den enkelte syklist enn det er å kjenne igjen dem da de ligger samlet i et felt. Endret 23. juni 2013 av Kjetil E
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2013 #10 Skrevet 23. juni 2013 TS her. Takk for info'n alle dere som har svart Jeg får vente til oktober med å detaljplanlegge, da. Skal gi turen (dvs. avsløre at det blir tur) i morgengave til kjæresten/mannen min, så jeg vet at det vil bli jubel på sengekanten den morgenen, ja Anonymous poster hash: a4b27...e42
Molo Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 TS her. Takk for info'n alle dere som har svart Jeg får vente til oktober med å detaljplanlegge, da. Skal gi turen (dvs. avsløre at det blir tur) i morgengave til kjæresten/mannen min, så jeg vet at det vil bli jubel på sengekanten den morgenen, ja Anonymous poster hash: a4b27...e42 Denne tråden må jeg abonnere på, planlegger nemlig samme type gave til min kjære mann som har bursdag i november. Kanskje vi kan utveksle ideer etterhvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå