Brunhilde Skrevet 18. juni 2013 #21 Skrevet 18. juni 2013 Hva er din favorittrett? Jeg har ikke en favorittrett, jeg har mange. Pekingand, raspeball, falafel, chicken Vindaloo, blodig biff... Favoritt bakverk? Store, luftige rosinboller med mye kardemomme, croissanter og eltefritt brød Favoritt kake? Her er det ingen tvil, marsipankake, ingen over, ingen ved siden av
miaw Skrevet 18. juni 2013 #22 Skrevet 18. juni 2013 (endret) Favorittrett: Når jeg er ute på resturant eller takeaway; Indisk mat! Det beste jeg kan lage selv: kokt torsk med eggsmør og potetstappe. Favorittbakverk: Ferskt, hjemmelaga brød med brunost og rørt jordbærsyltetøy. Favorittkake: Pavlovakake, mamma's vafler, brownies med vaniljeis, blåbærpai, brownieskake med mascarponekrem, suksessterte... Jeg er en kakemoms uten like! Kunne fint ha levd på det... Endret 18. juni 2013 av miaw
Gjest BettyBoop Skrevet 19. juni 2013 #23 Skrevet 19. juni 2013 Favorittmat: sushi og fisk wok og vårruller. Favoritt bakverk: ingenting. Liker ikke så godt kaker, men hveteboller er godt. Favoritt kake: oreokake. Akkurat nå vil jeg ha hamburger med masse dressing haha. ikke for å være stygg, men jeg syns det er rart at en som egentlig ikke er glad i kaker, har den mest klissete og søte kaken som fins som favorittkake..
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #24 Skrevet 19. juni 2013 Favorittmat: hvit pizza, pinnekjøtt, baltikylling Favoritt bakverk: solskinnsboller:kanelboller med vaniljekrem i midten, wienerbrød Favorittkake: ostekake, oreokake og (min) gulrotkake Anonymous poster hash: fdcfa...f6c
Gjest Puravida Skrevet 19. juni 2013 #25 Skrevet 19. juni 2013 ikke for å være stygg, men jeg syns det er rart at en som egentlig ikke er glad i kaker, har den mest klissete og søte kaken som fins som favorittkake.. Liker ikke så godt kaker bakt med mel, type ulike boller, krydder, gulrot, sjokolade, og muffins kaker. Oreokake er sjokolade (godteri) med is. Liker også snickerskake fordi det er som godteri. Hva er rart med det?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #26 Skrevet 20. juni 2013 Hva er din favorittrett? Paella, gjerne med både kjøtt og skalldyr Lam med ratatouille er også godt, og biff med peppersaus! Favorittbakverk? Ferske baguetter fra et bakeri i Paris, wienerbrød, kanelboller med melis Favorittkake? Eplekake med is, oreokake, fransk sjokoladekake Anonymous poster hash: 456e6...4bf
MarianneE Skrevet 20. juni 2013 #27 Skrevet 20. juni 2013 Tror jeg bare sier jatakk så lenge det er godt... og glutenfritt.
Adhara Skrevet 20. juni 2013 #28 Skrevet 20. juni 2013 Favorittmat: hvit pizza, pinnekjøtt, baltikylling Favoritt bakverk: solskinnsboller:kanelboller med vaniljekrem i midten, wienerbrød Favorittkake: ostekake, oreokake og (min) gulrotkake Anonymous poster hash: fdcfa...f6c Hva er det?
Gjest Keikolina Skrevet 20. juni 2013 #29 Skrevet 20. juni 2013 Fått dilla på pølsegryte jeg. Spist det hver dag i ei uke nå
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #30 Skrevet 20. juni 2013 Favorittrett: Sushi, fiskewok, kyllingwok og havregrøt. Favoritt bakeverk: Grovt brød og grove rundstykker. Favorittkake: Proteinbar. Anonymous poster hash: caca5...d5d
Gjest gjest17 Skrevet 20. juni 2013 #31 Skrevet 20. juni 2013 Favorittrett : Rogan Josh Favoritt bakverk : saftige hveteboller Favorittkake : eplekake
sandkri01 Skrevet 20. juni 2013 #32 Skrevet 20. juni 2013 Hva er din favorittrett? Risotto, laks i gryte (med fløte, rømme, grønnsaker, ost og små baconbiter i ovn, aah naam) eller kjøttsuppe med flatbrød til. Favoritt bakverk? - Kanelbolle-kake-ting (i kakeform) vet ikke hva det kalles Favoritt kake? - Gulrotkake eller kremkake med MASSE saftige jordbær i. kjenner det begynner å bli vått i munnen nå, hehe!
enogto Skrevet 20. juni 2013 #33 Skrevet 20. juni 2013 Favorittmat: Dim sum Favorittbakverk: Muffins (konkret: muffinstoppen) Favorittkake: Daim-iskake og brownies (ja, takk begge deler!)
Miss_Sunshine* Skrevet 20. juni 2013 #34 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Favorittmat ; Joikakaker med hjemmelagd potetmos, smørdampet brokkoli og tyttebær er en soleklar favoritt! Den er tett etterfulgt av taco, gulrotstuing, mammas viltgryte, hvit luksuspizza, og lettsaltet torsk med hjemmelagd potetmos, godt smør og kokte gulrøtter til! Hjemmelagde vårruller med ris, salat, soyasaus og sursøt saus er også en favoritt, kom jeg på! Favorittbakverk; Hmm, er egentlig ikke så veldig glad i bakverk når jeg tenker meg om, men vannbakkels (helst med sjokoladetrekk!) og "bestemors" vafler (VANVITTIG gode!!!), er å foretrekke om jeg først skal ha noe i den duren. Favorittkake; Åh, jeg elsker kake! Himmelsk marengskake er nummer 1, snickers festkake er en god nummer to. Ellers så elsker jeg ostekake med karamellbunn og mango, banankake med krem og blåbærsyltetøy, skumbollekake, karamellrullekake, sjokoladerullekake med sitronkrem, mangopavlova og en kremkake med masse bringebær og valnøtter er storfavorittene. Edit; Sjokoladekaken til mammas bestevenninne må også være med! Saftig stor kake med like mye mildt fyll som det er kakebunn! En sånn kake som minner meg om alle barnebursdagene da jeg var mindre Å herregud, matvrak, ja Endret 20. juni 2013 av Miss_Sunshine*
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #35 Skrevet 20. juni 2013 Hva er det? Sikkert pizza med Creme fraiché i stedenfor tomatpuré? Anonymous poster hash: fedd4...f12 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #36 Skrevet 20. juni 2013 Hva er det? Det er pizza med creme fraiche med hvitløk, dekket med spekeskinke og ost på toppen. Og ruccolasalat oppå når den er ferdigstilt. I min verden vertfall Anonymous poster hash: fdcfa...f6c 1
Gjest nicola Skrevet 20. juni 2013 #37 Skrevet 20. juni 2013 Ååå kjenner det var veldig dumt av meg å gå inne på denne tråden nå, sånn midt på natten
romeosa Skrevet 21. juni 2013 #38 Skrevet 21. juni 2013 Hva er din favorittrett? utrolig mye egentlig.. biffmiddag med potetbåter, stifado (gresk), tapas osv.. Favoritt bakverk? hjemmelagde horn med ost å skinke i Favoritt kake? En rullekake med litt marengs, krem å veldig mye blåbær
Gjest BettyBoop Skrevet 24. juni 2013 #39 Skrevet 24. juni 2013 Liker ikke så godt kaker bakt med mel, type ulike boller, krydder, gulrot, sjokolade, og muffins kaker. Oreokake er sjokolade (godteri) med is. Liker også snickerskake fordi det er som godteri. Hva er rart med det? ok da forstår jeg mer. Er bare jeg som hadde for meg at folk som ikke liker kaker ikke liker det fordi de ikke er så glad i søtt.
Gjest Solsmil Skrevet 24. juni 2013 #40 Skrevet 24. juni 2013 Hva er din favorittrett? - grøt faktisk. Jeg elsker alle former for grøt, men risgrøt er deg beste Favoritt bakverk? - kanelboller/skillingsboller/solskinnsboller Favoritt kake? - pavlova
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå