Portvinpiken Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Tenker å investere i en dampvasker. Noen her som har noen gode tips til hvilke som er bra?
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Dessverre vet jeg ingenting om dem personlig, men har latt være å kjøpe fordi jeg tenker på alt underlaget ellers i huset som en kan vaske; kanskje tåler det ikke så varm damp? Kanskje går ting opp i limingen og blir ødelagt av damp? Er det slik?
Bellablue Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Kjøpte dampvasker før jul fra karcher og er kjempefornøyd. Kostet ca 2000 på tilbud. Bruker den på badet, trodde jeg hadde det rent hjemme. Men fysj så my gugg å fæle saker som dampen løste opp. Bruker den også på kjøkkenet, da hovedsaklig kran, vask, ventilator, ovn etc. Løser opp fett etc supereffektivt . Også det du ikke får bort vha jif spray og papir. Det jeg bruker den mest til er faktisk vindusvasken. Drar over med dampvaskeren og tørker deretter av med microfibertue. Er vel egentlig her jeg merker det best hvor effektivt det er med damp. Når det ikke blir liggende igjen rester etter vaskemidler på vinduene fester ikke veistøv etc seg til glasset og vinduene holder seg rene lengre. Bruker den også forsiktig på gulv og vegger om det er noen vanskelige flekker. Men tester først på en plass som ikke vises. Renser også sofa og gulvmatter med den.
Portvinpiken Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2013 Kjøpte dampvasker før jul fra karcher og er kjempefornøyd. Kostet ca 2000 på tilbud. Bruker den på badet, trodde jeg hadde det rent hjemme. Men fysj så my gugg å fæle saker som dampen løste opp. Bruker den også på kjøkkenet, da hovedsaklig kran, vask, ventilator, ovn etc. Løser opp fett etc supereffektivt . Også det du ikke får bort vha jif spray og papir. Det jeg bruker den mest til er faktisk vindusvasken. Drar over med dampvaskeren og tørker deretter av med microfibertue. Er vel egentlig her jeg merker det best hvor effektivt det er med damp. Når det ikke blir liggende igjen rester etter vaskemidler på vinduene fester ikke veistøv etc seg til glasset og vinduene holder seg rene lengre. Bruker den også forsiktig på gulv og vegger om det er noen vanskelige flekker. Men tester først på en plass som ikke vises. Renser også sofa og gulvmatter med den. Hvilken type og hvor kjøpte du den? Jeg er ute etter gode modeller som kan anbefales, og det høres jo ut som du er fornøyd med din :-)
Bellablue Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/stovsuger/SC4100/karcher-dampvasker-sc4100 Kjøpte en som er kliss lik denne på Jernia. Finner dessverre ikke den jeg har på Jernias hjemmeside. Jeg er kjempefornøyd med min. Enkel og god i bruk.
gjestgjestgjest1 Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Dytter denne litt opp igjen:-D Har noen prøvd noen av disse: https://www.komplett.no/search?bn=11061&category=11061_St%C3%B8vsugere%2Fdampvaskere&q=*%3A*&subcategory=12850_Dampvaskere
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Har en søt liten damvasker til noen få hundrelapper fra Europris. Den fyller oppgavene greit i dusj, vask, komfyr, vaskekummer osv. Det beste av alt den tar ikke stor plass når den ikke er i bruk.Anonymous poster hash: 969c4...5b2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Fikk til jul et år, var absolutt ikke fornøyd. Leverte den inn igjen etter litt tids prøving. Hører de fleste som jeg kjenner som har prøvd, har samme erfaringa. Hadde vært veldig bra om den hadde funka som forespeilet Anonymous poster hash: 534e3...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå