Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de siste månedene flørtet heftig med en mann på nett og via telefon og sms. Han er morsom, sjarmerende, tiltrekkende - og ja, jeg er ganske betatt. Så ble det jo selvfølgelig snakk om å møtes, og han sendte en venneforespørsel på Facebook (for å lettere holde kontakt).

Og her har jeg forsømt meg... alder har faktisk aldri blitt nevnt. Bilder har blitt utvekslet og jeg trodde vel at vi var nogenlunde jevne. Men han er da 29 og altså over 10 år yngre enn meg - så nå er plutselig alt som var spennende og fint bare dritt :(

Han sier at alder ikke betyr noe. Jeg har alltid sagt det samme, men nå ser jeg bare for meg at jeg kommer til å ende opp som det store samtaleemnet i vennegjengen hans etterpå - som den desperate dama som legger seg etter unggutter....

Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre - det blir liksom feil samme hva jeg velger.

Anonymous poster hash: 6b9b1...fa0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du burde prøve litt først og se hvordan det går. Jeg har hatt venner som har blitt sammen med damer som er over 10 år eldre enn dem. Ingen av oss snakket om damene fordi de var eldre. Vi syns det var artig :)

Nå har ikke noen av disse forholdene holdte i lengde, men grunnen vet jeg ikke.

Men jeg hadde en god kollega som var gift med en som var 10 år yngre og de var overlykkelig sammen de. Det inspirerte henne til å ta godt vare på seg selv og holde seg fin og sun :)

Skrevet

Ikke se så mørkt på det. Det kan gå fint likevel! :)

Skrevet

Alder er bare et tall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...