Octavia Skrevet 13. april 2004 #1 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har en "gammeldags" komfyr, og kokeplatene ser ganske miserable ut for tiden. Har vært hos Jernia og spurt, trodde de hadde noe rensemiddel, men de hadde bare for keramisk topp. Noen som vet om en lur måte jeg kan få platene mine rene igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. april 2004 #2 Del Skrevet 13. april 2004 Vi har alltid brukt stålull på våre... Vet ikke om det er så lurt, men det funker glimrende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 13. april 2004 #3 Del Skrevet 13. april 2004 jif oxygel og skrubb. Skinner som sola etterpå.. Men ikke pust inn "dampen" den svir litt i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #4 Del Skrevet 1. mai 2004 Stekeovnsrens på sprayboks (ikke den på spruteflaske, bare ræl) fungerer aldeles glimrende - jeg renoverte en 30 år gammel og ordentlig grisete komfyr både inni og utenpå for noen år siden, og den ble som ny. Spray på og la virke over natten, spray på igjen for å løse opp det som har tørket - vask av med rikelige mengder kjøkkenpapir og vann, gå over med kluten til slutt. Vær obs på at når du setter på platene igjen kan det ose ganske mye, av spraymiddel som har havnet mellom selve kokeplatene og toppen. Det skjedde hos oss, og når vi først skjønte hva som skjedde var det bare å sette alle plater på fullt og viften likeså. Sprayen er suveren på grillrister o.l. også - legg dem på en avis, spray og la virke. Vaskes av med klut og masse rennende vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 2. mai 2004 Takk, skal testes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå