Gå til innhold

Narkotikatester kjøpe hvor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en sønn som er tatt for hasj røyking for noen måneder siden, og begynner nå å lure på om han gjør det igjen. Hvor er det best å kjøpe slike tester? har sett rundt på nettet og der er det en del sider du kan bestille fra, er det noen som har bestilt slike over nett og hvor bestilte du fra?

Anonymous poster hash: 1d861...ed9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apotek.

AnonymBruker
Skrevet

Apotek.

vet de har noen der men de var forferdelig dyre så tenkte å høre om noen hadde bestilt over nett først :)

Skrevet

Før du bestiller dette på nett synes jeg du skal lese deg grundig opp på falskt positive svar (og falskt negative), interferenser, sensitivitet, sporbarhet, osv.... Hvordan vet du at en test du har kjøpt over nettet faktisk måler det du tror den måler? Hvis testen viser positivt, hva gjør du da? Det er en grunn til at de som jobber på medisinske laboratorier har minst 3-årig utdannelse (bioingeniør). Hvor gammel er sønnen din? Har du juridisk myndighet til å teste ham uten hans samtykke, eller synes han dette er greit? Bestill time til fastlegen hans, så han få tatt prøver der. Er han mindreårig burde han også følges opp av BUP eller lignende.

Vær så snill og tenk deg om før du gjør noe dumt med å bestille en hjemmetest! Med hjemmetest mener jeg også de man får kjøpt på apoteket. Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Før du bestiller dette på nett synes jeg du skal lese deg grundig opp på falskt positive svar (og falskt negative), interferenser, sensitivitet, sporbarhet, osv.... Hvordan vet du at en test du har kjøpt over nettet faktisk måler det du tror den måler? Hvis testen viser positivt, hva gjør du da? Det er en grunn til at de som jobber på medisinske laboratorier har minst 3-årig utdannelse (bioingeniør). Hvor gammel er sønnen din? Har du juridisk myndighet til å teste ham uten hans samtykke, eller synes han dette er greit? Bestill time til fastlegen hans, så han få tatt prøver der. Er han mindreårig burde han også følges opp av BUP eller lignende.

Vær så snill og tenk deg om før du gjør noe dumt med å bestille en hjemmetest! Med hjemmetest mener jeg også de man får kjøpt på apoteket. Lykke til :)

Han er 15 så har Juridisk myndighet til å teste han! Sist gang han ble tatt sa vi at det kunne komme tester når som helst og han sa seg enig i å ta disse :) Han vet konsekvensene selv så det blir nok ikke noe problem! har bestilt over nett nå så får vi se hva testen viser før vi gjør noe men skal tenke over det du sa før vi gjør noe annet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...