Gjest Coral Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Skal kjøpe meg ny, og så var spørsmålet hvilken da.. Kan noen anbefale en god en?
Gjest Ethereal Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 Det spørs hva du vil bruke den til; jeg synes Kanebos concealer er den aller beste til å dekke ringer under øynene. Den berømte Touché Eclat er altfor rosa i tonen synes jeg. Kanebos concealer kommer også i penselform, og i tre farger. Jeg har nr 2, som er litt gulaktig i tonen. Den passer perfekt for tørr hud, og blir ikke så matt og tørr som andre. Pris ca 250,- Anbefales IKKE: Chanel--tørr og altfor dekkende.
Gjest Coral Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Det spørs hva du vil bruke den til; jeg synes Kanebos concealer er den aller beste til å dekke ringer under øynene. Den berømte Touché Eclat er altfor rosa i tonen synes jeg. Kanebos concealer kommer også i penselform, og i tre farger. Jeg har nr 2, som er litt gulaktig i tonen. Den passer perfekt for tørr hud, og blir ikke så matt og tørr som andre. Pris ca 250,- Anbefales IKKE: Chanel--tørr og altfor dekkende. Har positive erfaringer med kanebos produkter, men har ikke prøvd concealeren deres. Så kanskje jeg tester ut den.
Saeria Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Det spørs hva du vil bruke den til; jeg synes Kanebos concealer er den aller beste til å dekke ringer under øynene. Kanebos concealer kommer også i penselform, og i tre farger. Jeg har nr 2, som er litt gulaktig i tonen. Den passer perfekt for tørr hud, og blir ikke så matt og tørr som andre. Pris ca 250,- Helt enig! Kanebos concealer med pensel er super! :D
Gjest Coral Skrevet 13. april 2004 #5 Skrevet 13. april 2004 Noen som vet/husker hvor mye denne koster?
Gjest Ethereal Skrevet 13. april 2004 #6 Skrevet 13. april 2004 Tror jeg sa det, ca 250NOK. Tror jeg betalte 245 sist gang jeg kjøpte i Norge, bittelitt mindre denne gangen (i Nederland).
Lykkeliten Skrevet 13. april 2004 #7 Skrevet 13. april 2004 YSL = trés bien. Er blitt avhengig etter at jeg kjøpte den.
Gjest Coral Skrevet 13. april 2004 #8 Skrevet 13. april 2004 Sorry, så det først nå, at du hadde skrevet prisen ovenfor. Men igjen takk
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #9 Skrevet 13. april 2004 Etheral: Er Kanebo-concealeren lysreflekterende, som YSL´s Touché Eclat? Jeg har lagt merke til at blitzen i kameraer får disse lysreflekterende pigmentene til å lage hvite ringer rundt øynene på bilder... Bruker Touché Eclat til vanlig, men vurderer en annen på bryllupsdagen min, da blir det jo endel bilder. Siden jeg også synes YSL sin er litt rosa, høres Kanebo super ut hvis den er mer gultonet.
Gjest Ethereal Skrevet 13. april 2004 #10 Skrevet 13. april 2004 Jeg vet egentlig ikke om den er lysreflekterende, men det er det nok stor sannsynlighet for, siden de fleste moderne concealere er det.
Rio Skrevet 13. april 2004 #11 Skrevet 13. april 2004 skaffa meg lancome illuminating ett eller anna i dag.. og liker den allerede.. ringene under øynene forsvant plutselig?
Gjest Balenciaga Skrevet 14. april 2004 #12 Skrevet 14. april 2004 Det finnes en Touch Eclat nr. 3 som går mot gult i motsetning til rosa. Den rosa brukes ofte ikke av makeup-artister med god grunn. Rosa fremhever blåtoner i huden, mørke ringer, etc. Altså framhever den det man vil skjule. Hør for all del ikke på de som står i parfymeriet. Deres erfaring er ikke nok til å vurdere slikt. De selger bare det de blir fortalt til å selge. En annen meget god er Clinique Airbrush Concealer. Denne har samme type mekansime som Touche Eclat og er mye rimeligere. (Tror den finnes i Norge).
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. april 2004 #13 Skrevet 14. april 2004 Jeg liker YSL og Revlon sine, nettopp fordi de er rosa i tonen. Jeg ser sykelig ut med gultoner. Jeg liker IKKE Elizabeth Arden sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå