miss summer Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Jeg trenger tips til gave til min mann. har snart vert gift ett år. Hva er det "vanlig" å gi?
CathFoto Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Ingen anelse om hva som er vanlig, men spiller det noen rolle så lenge du finner noe du ed fornøyd med? Hva er budsjettet ca?
Residensfruen Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Jeg kjøpte samme champangeflaske vi hadde på bryllupsdagen samt slipsnål som hører sammen med mansjettknappene som jeg overrasket med. Vi hadde barnefri og hotellovernatting i byen vi var i. Mannen hadde ordnet konsertbilletter på forhånd så det var våre pressanger til hverandre.
MonThe Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Trenger også tips. Skikkelig "idetørke" her. Ga forresten et lerret med bilde av oss lagd av en fotokunstner i morgengave, kanskje dette kan være et tips til bryllupsgave? 1
Isabelaela Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Nå er jeg ikke gift med ham lenger, men jeg ga ham en klokka og fikk øredobbene som hørte til halskjeden jeg fikk til morgengave.
miss summer Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2013 Takk for gode svar! Jeg ga også mansjettknappet i morgengave. Kanskjevjg bør se etter matchende slipsnål jeg også!
CathFoto Skrevet 18. juni 2013 #7 Skrevet 18. juni 2013 Hvis han liker å pynte seg så er jo ikke det så dumt, ellers så gjelder det å finne favoritter da eller evt lage minner. - Reise - Signert bok e.l. - Middag på en restaurant han har ønsket å prøve lenge - Konsertbilletter - Årgangsvin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå