Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har gjort noe utrolig dumt og er utrolig lei meg for det. Jeg har vært sammen med kjøresten min i 4 år, og sist helg var jeg ute med veninner i Oslo. Jeg og kjæresten har veldig lite sex, og krangler mye, men jeg er fortsatt utrolig glad i han og kunne aldri avsluttet forholdet! Jeg danset med venninnene og etterhvert kom noen gutter og ble med. Det hele endte med at jeg kysset en av guttene i 2-3 sekunder, og med en gang det gikk opp for meg hva jeg hadde gjort sa jeg at jeg måtte gå, og gikk for å ta bussen hjem.

Jeg har så ytrolig dårlig samvittighet, og hvet ikke hva jeg skal gjøre. Kjæresten min kommer nok til å bli knust hvis jeg forteller det.. :( men det er vel det eneste rette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det bare var kyssing i to sekunder hadde ikke jeg sagt noe om det. Men hvis dere bare krangler og ikke har sex så ville jeg tatt tak i problemene og funnet ut hvorfor det er sånn.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis det bare var kyssing i to sekunder hadde ikke jeg sagt noe om det. Men hvis dere bare krangler og ikke har sex så ville jeg tatt tak i problemene og funnet ut hvorfor det er sånn.

Takk for svar! det var klining altså, hvis det er noen forskjell... :(

Skrevet

Det blir det samme. Det er klart det ikke er vra å gjøre sånt når man er i et forhold. Men som du sier selv har dere problemer i forholdet og disse må dere sette fokus på. Hva er vitsen med å såre han du er glad i for å lette din samvittighet? Nei ikke si et ord om det, men snakk med han om problemene dere imellom istedet.

• Liker 1
Gjest ooooorakel
Skrevet

Takk for svar! det var klining altså, hvis det er noen forskjell... :(

Prostituerte kliner ikke, det blir for personlig visstnok.

Du var utro. ......men du kommer ikke til å si noe.

Grunnen du oppgir er at du ikke vil din kjære noe vondt, den virkelige grunnen er at du er for feig til å ta konsekvensene. Som de fleste, inkl. meg. Og heller velge "å lide" alene som det så fint heter.

Les denne tråden om 2 år og du vil se jeg har rett.

Gjest oreokaka
Skrevet

Man skal ikke kysse andre når man er i et forhold.

Jeg ville sagt det, uten tvil. Kanskje dette kan være en vekker i forholdet deres, slik at dere kan snakke sammen om problemene?

Gjest Violetta
Skrevet

Han kan vel finne ut av det uansett, dersom venninnene dine forteller det. Da er det bedre at du forteller det selv.

Skrevet

Prostituerte kliner ikke, det blir for personlig visstnok.

Du var utro. ......men du kommer ikke til å si noe.

Grunnen du oppgir er at du ikke vil din kjære noe vondt, den virkelige grunnen er at du er for feig til å ta konsekvensene. Som de fleste, inkl. meg. Og heller velge "å lide" alene som det så fint heter.

Les denne tråden om 2 år og du vil se jeg har rett.

Takk for at du sammenligner med med en prostituert. Jeg var utro ja, og jeg har sagt det til han. Hvis jeg leser denne tråden om 2 år så har du nok desverre ikke rett ..

Skrevet

Man skal ikke kysse andre når man er i et forhold.

Jeg ville sagt det, uten tvil. Kanskje dette kan være en vekker i forholdet deres, slik at dere kan snakke sammen om problemene?

Jeg har sagt det nå, og håper det ordner seg...

Gjest oooorakel
Skrevet

Takk for at du sammenligner med med en prostituert. Jeg var utro ja, og jeg har sagt det til han. Hvis jeg leser denne tråden om 2 år så har du nok desverre ikke rett ..

Sorry, mente ikke å kalle deg prostituert. For det er du ikke. Reagerte bare på en lengre opp i tråden som mente det var "bare" kyssing. Vel, kyssing er veldig intimt var mitt poeng.

Kudos til deg. Gleder meg at jeg tok feil. Håper dere får blåst ut gruffen i forholdet og får en fin kjæreste sommer. Du har gjort det riktige etter å ha gjort noe feil. Flere burde vært som deg faktisk. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...