AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Er VIP-medlem på Møteplassen,og fikk i midten av april to hyggelige meldinger fra en fyr som ville bli kjent med meg. Fikk inntrykk av at han var seriøs og likte forsåvidt profilen hans, men det er jo et enormt utvalg og mange meldinger man får,så de druknet litt i mengden av alle de andre. Dessuten liker jeg best å skrive med max 2 stk ad gangen og gjorde allerede det på dette tidspunktet. På grunn av dette svarte jeg altså ikke på noen av meldinene hans. Nå er imidlertid de to jeg hadde kontakt med ute av bildet,og siden han som sendte de hyggelige meldingene i april oppga fornavnet sitt i en av meldingene (som er et litt spesielt navn) fant jeg han enkelt på facebook (vi bor i samme by). Jeg vurderer sterkt å ta kontakt med ham. Han er ikke betalende medlem på Møteplassen lengre,og det er derfor ingen vits for meg å prøve å sende ham melding der (han kan ikke lese den uten å betale). Tenkte derfor på å sende ham en melding på facebook. Takke for meldingene og bare vise at jeg er intreressert i å bli bedre kjent med ham hvis han fortsatt vil. Det jeg lurer på er: Blir det rart, og litt "stalker"-aktig å sende ham melding på facebook? Og er det frekt å kontakte folk etter så lang tid? (2 måneder siden jeg fikk siste melding fra han,og han har ikke vært innlogget på Møteplassen siden slutten av mai). Anonymous poster hash: 0369a...7ef
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Ja gjør for guds skyld ikke det på FB! Det er ganske frekt å kontakte noen etter så lang tid, og jeg ville tenkt at jeg var en reserveløsning om det skjedde med meg. Anonymous poster hash: da5de...ada
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Jeg ville tatt sjansen og sendt han ei melding på Fb. Du har jo ikke noe å tape på det:) I verste fall så hører du ikke ifra han, og i beste fall så kanskje det blir dere to! Anonymous poster hash: c96ea...573 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Du har jo ingenting å tape, men jeg hadde ignorert meldingen dersom jeg var ham. Synes generelt det er litt ufint å ignorere meldinger, samtidig blir man jo litt reserveløsning. Så send melding, men tror sjansen for positiv respons er liten.Anonymous poster hash: cf6a7...4cd
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er litt i samme situassjon som TS..Har sett en intreressang mann på Sukker. Men jeg er alrdi der, logget meg bare inn i dag og tilfelig oppdaget jeg han Vet navnet og har sett han på face. vi kan ikke kontakte hverandre på sukker..og han har ikke vært aktiv på 2 uker. Kan jeg sende han melding på face da? Anonymous poster hash: 0369a...7ef
Inwe Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Gjør det! Du kjenner uansett ikke fyren, så om du får et negativt eller ikke noe svar har du ikke tapt noe. Jeg ville ikke sett på det som stalking, hadde nok tatt det som et kompliment og så valgt om jeg føler for å svare heller ikke. Når det kommer til om de er aktive heller ikke på datingsiden behøver ikke det å si at de har funnet noen. Jeg er veldig singel, men henger på disse sidene kun når jeg kjeder meg og ikke har noe bedre å gjøre. Dermed kan det gå mnd mellom hver innlogging. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 TS her, takk for råd,dere som mente jeg burde gjøre det. Han svarte og vil bli bedre kjent med meg Jeg er så glad jeg tok sjansen!!!! Anonymous poster hash: 0369a...7ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå