Gå til innhold

Starter i dag!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var ferdig å studere og flyttet til hjembyen min for 1 år siden, der jeg begynte å jobbe. Nå har det gått over stokk og stein i et par måneder og noe må bare gjøres. Er helt hekta på sukker og buksene mine begynner å bli så pass stramme at de ikke er behagelige å ha på seg lenger.

Starter derfor i dag med å kutte ut godteri og sukker!! Jeg er en alt eller ingenting type så å ha en sjokolade i skapet i flere uker funker ikke for meg.

Er flink å trene i perioder, men har også vært slapp på det punktet i det siste. Sluttet å spille håndball når jeg flyttet hjem, men vurderer å begynne igjen til høsten. Meldte meg inn på treningssenter, men frøs abonnementet nå i juni fordi jeg ikke trodde jeg kom til å være der så mye i sommer. Så planen er å gå turer, jogge, sykle og noen styrkeøvelser.

Noen som vil være med?? :)

Anonymous poster hash: 75212...dce
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg kvelt dagens første tanke om å trykke i meg noen rester med potetgull som ligger igjen etter helgen. Tenker jeg skal ta litt melon i stedet for og senere skal jeg trosse regnet og komme meg ut på tur. :)

Anonymous poster hash: 75212...dce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...