Gå til innhold

Hvorfor ser han ikke meldingene mine på fb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når venner på facebook har sett meldingene dine, så kommer det opp en liten "hake" under, og så står det sett "dato/klokkeslett"

Nå har det seg slik at jeg kom over en gammel venn på facebook som jeg ikke har hatt kontakt med på mange år. Jeg skrev en melding til han, men har aldri fått svar. Det står ikke "sett" heller!

Har han faktisk ikke sett meldingen, eller har han trykket på en innstilling så det ikke kommer opp....? Går det ann?

Anonymous poster hash: 10c9b...5a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ligger ved under annet, ikke så lett å se den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den ligger ved under annet, ikke så lett å se den.

Men han var jo pålogget da jeg sendte den...?

AnonymBruker
Skrevet

da har han vel ikke brydd seg med å lese den. kanskje bare klikket på "lukk" uten å ha klikket inn i chatteboksen. Men da må han se på det røde varseltallet på meldingsboksen. Det hadde ikke jeg giddet...

Anonymous poster hash: e9ef4...56e
Skrevet

da har han vel ikke brydd seg med å lese den. kanskje bare klikket på "lukk" uten å ha klikket inn i chatteboksen. Men da må han se på det røde varseltallet på meldingsboksen. Det hadde ikke jeg giddet...

Anonymous poster hash: e9ef4...56e

Ellerså har han slette meldingen. Da har han ikke et rød varseltegn i inboksen lenger

AnonymBruker
Skrevet

Hmm... takk for svar. Merkelig hvis det er det som er tilfellet, for vi var veldig gode venner til vi sakte men sikkert mistet kontakten...

Skrevet

Dette med "sett" på meldinger er ikke til å stole på. Har opplevd mange ganger at meldinger har vært sett, for deretter og ikke være sett, osv osv.

Men man må ikke lese meldinga for at det røde varselet skal forsvinne fra meldingsboksen. Det holder med å trykke på meldingsboksen (men ikke gå inn på meldinga. Da blir det i stedet stående "1" ved siden av meldinger i menyen på venstre side.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

EG SER DEG TS!

Anonymous poster hash: 4cd8b...7bd
AnonymBruker
Skrevet

EG SER DEG TS!

Anonymous poster hash: 4cd8b...7bd

Hehe :fnise: søtt

Skrevet

Hvis dette er en person du ikke har på vennelista di vil han ikke få noe varsling om at du har sendt melding. Meldingen kommer heller ikke i innboksen men under "annet". Du må først velge å hente frem alle meldinger og deretter trykke på annet så kommer meldinger til deg sendt fra ikke-venner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er en person du ikke har på vennelista di vil han ikke få noe varsling om at du har sendt melding. Meldingen kommer heller ikke i innboksen men under "annet". Du må først velge å hente frem alle meldinger og deretter trykke på annet så kommer meldinger til deg sendt fra ikke-venner.

Vi er venner på facebook, jo...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...