Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 17. juni 2013 #1 Skrevet 17. juni 2013 Hei, hei! Er det noen som har erfaringer med vannfødsel på sykehuset i Kristiansand? Terminen min er om 10 uker, og er veldig nysgjerring på hvordan det blir!
TrickyCicci Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Har ikke erfaring på det, men jeg håper på det samme her. Problemet er vel at du (som jeg forsåvidt) antagelig føder når det er fullt opp med andre fødsler, og at det da ikke er sikkert det er ledig... Men håper du får svar fra noen som har vært gjennom det, jeg er også veldig nysgjerrig på dette, elsker å være i vann!
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Har ikke tenkt på det enda... at det kan være opptatt. Har tenkt at om ikke alt går etter planen, så må jeg jo være åpen for det helsepersonellet anbefaler. Men ikke at det kan være opptatt :/ Om det er tilfellet, er det litt surt Ja, jeg har veldig lyst på vannfødsel og lystgass.. Ikke være på det typiske føderommet oppkoblet i diverse maskiner. Har så lyst at atmosfæren og rommet jeg befinner meg i skal hjelpe meg i å få en god og avslappet stemning om du skjønner.. Men selvfølgelig..det kan jo hende at ikke det går som jeg ønsker. Men det er jo derfor man ofte skriver ønskebrev/fødselsplan Nei, da får jeg bare vente å se,da! Krysser i allefall fingrene på at det er noe ledig
boks Skrevet 20. juli 2013 #4 Skrevet 20. juli 2013 (endret) Lurer på det samme. Du må gjerne skrive her inne hvordan det ble og hvordan du opplevde å føde i Kristiansand når du har født. Ligger ca 7 uker bak deg og ønsker samme type fødsel som du snakker om i Kristiansand Lykke til! Endret 20. juli 2013 av boks
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Lurer på det samme. Du må gjerne skrive her inne hvordan det ble og hvordan du opplevde å føde i Kristiansand når du har født. Ligger ca 7 uker bak deg og ønsker samme type fødsel som du snakker om i Kristiansand Lykke til! Det skal jeg prøve på! Ikke lenge igjen nå!
boks Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Så bra Ja, den lille kan komme når som helst nå! Spennende Masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #7 Skrevet 26. juli 2013 Fikk en nevø på SSK for få dager siden, men det var ikke vannfødsel da. Anonymous poster hash: 09b26...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå