Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han sier vi må finne på mer sammen...spise ute, gå i fjellet, gå på byn etc etc..sannheten er at jeg trives best når vi bare er i huset, siden der ikke er deilige damer han kan glo på..

Føler meg liten når jeg går sammen med han noen steder, han glaner så øynene holder på å ramle ut..og jeg ser hva han glaner på, damer som er penere enn meg..

Anonymous poster hash: b719c...012
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Enten glor han uanstendig mye, og da må du fortelle han at du synes det er ubehagelig. Sannsynligvis er det bare noe du innbiller deg, og da må du bare skjerpe deg. Han er tross alt kjæreste med DEG.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Du kan i hvertfall ikke låse ham inne sammen med deg, så alternativet blir jo etter en tid at han stikker ut uten deg fordi du aldri gidder å være med...

Det er så slitsomt å omgås mennesker med så lav selvtillit at man må vokte hvert et skritt, hvert et ord og hvert et blikk for ikke å såre. Dette er noe du må jobbe med! At han maser på at du skal være med ut betyr at han har lyst til å være sammen med deg! Hadde han villet ut for å se på andre, hadde han vel neppe tatt deg med.

Endret av Marsipan
  • Liker 2
Skrevet

Jeg lurer på om TS kanskje ikke er så utadvendt av natur?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om kjæresten en gang kjenner TS, jeg?

Om han er av typen som må glo på andre damer når han er ute, synes jeg en burde si klart i fra. Dette er vanligvis ikke en akseptabel oppførsel og det er omtrent ingen andre kjærester som sitter pris slikt. Det burde jo være mulig å bevege seg utenfor husets fire vegger uten at sjalusien skal få varme føtter å gå på.
Om han derimot egentlig ikke er typen til å glo på alle andre damer, men det blir litt oppfattet slik fordi han ser på noen, burde se litt i deg selv TS. Samt også nevne hvor ubehagelig dette er for deg når han holder på sånn. Det er jo ingen som liker å føle seg 'mindre attraktiv' slik som dette når sin utvalgte ønsker heller å glo på alle andre.

Veldig synd at det har kommet til dette egentlig. Det må jo begrense forholdet og dets utvikling om en ikke får gjort noe som helst sammen utenfor hjemmet sitt.

Anonymous poster hash: 1091a...2d2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye får man egentlig glodd på andre damer på fjelltur? Jeg lurer på om ts kanskje har et problem med sin egen selvtillit også, om hun ikke orker være i NOEN sammenhenger utenfor huset sammen med samboeren sin. I hvor stor grad dette skyldes at han behandler henne respektløst og faktisk nistirrer på andre damer, eller om mye sitter i hennes eget hode, er vanskelig å vite utfra et innlegg. Men jeg har i hvert fall aldri hatt noe problem med at man møter masse uimotståelige mennesker på fjellet - stort sett møter man ingen, om man ikke går Besseggen og sånn. Samtidig forstår jeg jo at dersom samboeren ellers behandler en dårlig og hensynsløst, smitter dette over til situasjoner som egentlig ikke er så "farlige".

Uansett høres det ut som noe er godt utenfor normalen her...

Anonymous poster hash: 7ff1a...16f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...