Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere enn meg som bruker litt mer enn man egentlig burde?
Hvor mye som er "for mye" kommer jo helt an på økonomi og inntekt så klart i forhold til forbruket ellers. Selv har jeg en ganske grei økonomi og bruker nok et sted opp mot 2000 kr i mnd på klær. Dette er ganske mye, er fult klar over det. Men dette er en av mine store interesser og siden jeg ikke lever så utsvevende liv ellers har jeg gitt meg selv tillatelse til det så lenge det ikke går ut over ting jeg faktisk trenger pengene til. Hvor mye bruker der? Og hvor mye synes dere er for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er student, m.a.o. ganske elendig økonomi. Men prioriterer klær over mye annet, så bruker vel sånn ca. samme beløp som deg. Noen måneder mer enn andre dog. Har som personlig mål å kjøpe mindre klær fra høsten av! (kommer aldri til å skje....)

• Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

I snitt hittil i år ligger det på rundt 1500 i mnd på klær/sko til meg selv... Og jeg er ganske flink og fornuftig i forhold til de siste årene! :)

Skrevet

Varierer. Fra 500 til 5000.

AnonymBruker
Skrevet

0,-. Sist gang jeg kjøpte noe er ei jakke til 3000,-. Det var her om dagen, bortsett fra den så har jeg ikke kjøpt klær på over ett år.

Anonymous poster hash: d7c81...3c8

Skrevet

I måneden vet jeg ikke, men kanskje rundt fem tusen i året. Inkludert sko og smykker...

Skrevet

Varierer veldig med meg, men i gjennomsnitt ligger jeg nok på 2000 per måned. Noen ganger bruker jeg mye mer også. Bruker alt for mye penger på klær og sko, og skapene er fulle for lengst, skal prøve å skjerpe meg på sikt. Men det er så vanskelig, er så mye fint :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler ikke klær en gang i måneden såpass, så er vanskelig å regne ut snittet:P Jeg hater å shoppe klær. Men folk har jo ulike interesser, og om man vil ofre noe annet til fordel for shopping for å få budsjettet til å gå opp, så spiller det jo fint liten rolle. Jeg vil heller reise enn å shoppe f.eks. og shopping ofrer jeg lett :fnise: Aller helst ville jeg slippet å shoppe klær i det hele tatt:P

Anonymous poster hash: c075c...361
AnonymBruker
Skrevet

I snitt i måneden bruker jeg ca 200. Er student, og prioriterer ikke klær så mye.

Anonymous poster hash: 09f04...6af
Skrevet

Tipper jeg bruker 150 kr mnd. Student, ok økonomi, men sparer og prioriterer andre ting fremfor nye klær...

Skrevet

Student her også (enn så lenge)

Tipper jeg ligger på et snitt rundt 300 kr måneden.

Skrevet

2000-4000.

Jeg har to jobber, den ene lønningen dekker "livsopphold" og sparing. Den andre lønningen bruker jeg til kos og klær, men jeg bruker ikke opp lønning2 hver måned.

Skrevet

Jeg bruker ganske lite (kanskje 500?), men må si at jeg ikke syntes 2000 var så veldig mye... Ett par sko her, en jakke der, ny kjole osv...

Gjest nicola
Skrevet

Jeg er sånn at jeg kjøper mye på en gang, også går det lenge før jeg handler igjen :P

Denne måneden har jeg brukt 6.000 på klær..Også kan det går et par måneder før jeg kanskje kjøper et par sokker liksom. Har også gått over et halvt år før jeg kjøpte meg klær.

Skrevet

0-1000 kr, trekker fra matpengene hvis jeg vil unne meg noe.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker vel gjennomsnittlig 800 kr i måneden på klær og sko til meg selv. Handler vel egentlig når jeg virkelig trenger noe nytt.

Vi er en familie på 4, og bruker vel gjennomsnittlig 2500 kr på klær og sko i måneden

Anonymous poster hash: bbdb5...776
Gjest Funky Punk
Skrevet

Vet ikke hva jeg bruker i snitt pr mnd.

Sist jeg handlet klær så kjøpte jeg en bukse til 150:- og en pakke med truser og en pakke med sokker (typ 100:- tilsammen )

Det er det eneste jeg har handlet så langt i år.

Pleier som regel å handle klær en gang i året...og da handler jeg for kanskje et sted mellom 1000 og 2000 kroner

Gjest oreokaka
Skrevet (endret)

Før kunne jeg bruke 5000 kr osv på tøy i måneden, men nå er jeg student. Bruker vel kanskje... 10 000 kr til sammen hele året? Pleier som oftest å kjøpe litt nytt når våren kommer, og når høsten/vinteren kommer. Ellers blir det typisk nye sokker o.l når det må skiftes ut.

Endret av oreokaka
Skrevet

Kan oppsummere dette året så langt...

Januar: 1500

Februar 1100

Mars: 700

April: 0

Mai: 0

Juni: 8500 så langt... :hakeslepp:

Skrevet

Det blir noen tusen. Kommer jo "new arrivals" i butikkene hver uke :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...