AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Hei. Det er en ting som irriterer meg, eller kanskje skremmer meg litt og det er at samboeren min på 27 år tenker på sex hele tiden. Ser han skulpturer i parken som kunne sett ut som ett par bryster, så tenker han det. Ser han kyssing eller tafsing på tv'en, blir han kåt. Ser han en stor kosebamse tuller han med å jukke på den. Nesten alt i hodet hans er sex relatert! Det følger kanskje med at han i tillegg har ekstrem høy sexlyst, og vil "tømme" seg flere ganger daglig. Sistnevnte er jo en bra ting, men jeg er redd jeg en dag ikke vil strekke til. Eller at han kanskje vil ha noe nytt og spennende. Det hjelper jo heller ikke på at han er en svært kjekk mann, noe han tidligere har utnyttet. Er det andre her inne som opplever menn slik? Gode, dårlige erfaringer? Vi har vært sammen i to år. Anonymous poster hash: 5384c...9bd
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Sier han høyt alle disse tingene? Anonymous poster hash: fe443...f4b
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #3 Skrevet 17. juni 2013 Jeg er også kjæreste med en 27åring som er slik. Vurderer å gjøre det slutt pga dette. Han oppfører seg som en 12år gammel gutt som nettopp har oppdaget at man kan runke med tissen sin. Anonymous poster hash: 9adae...ff6 5
Missy1 Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Har vært sammen med en sånn en, han var så ille at han ikke kunne tenke om han ikke hadde sex (les: fikk tømt seg) 3 ganger daglig. Det varte ikke det forholdet, tilslutt klarte jeg ikke være nær han for jeg var redd han skulle tro at det da ble greit å ta for seg
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2013 #5 Skrevet 17. juni 2013 Høres ut som eksen min. Han voldtok meg både våken og da jeg sov.. kanskje han var utro også, men det driter jeg i.
Gjest BettyBoop Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Har vært sammen med en sånn en, han var så ille at han ikke kunne tenke om han ikke hadde sex (les: fikk tømt seg) 3 ganger daglig. Det varte ikke det forholdet, tilslutt klarte jeg ikke være nær han for jeg var redd han skulle tro at det da ble greit å ta for seg huff. slitsomt
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #7 Skrevet 17. juni 2013 Sier han høyt alle disse tingene? Anonymous poster hash: fe443...f4b Han sier ikke alt høyt, noen ganger. Men jeg ser det på han med en gang han tenker slikt. Det er faktisk slik at jeg blir nervøs når vi er ute sammen og han f.eks går ut med en venninne for å ta en røyk. Han har aldri vært utro, men jeg vet liksom at han tenker på sex hele tiden.. F.eks spiser en jente en banan forran han, så vet jeg at han tenker perverst. -Ts Anonymous poster hash: 5384c...9bd
Gjest BettyBoop Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 for en barnslig drittunge av en type du har da ts
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Min sa han mistet alle følelsene for meg om jeg ikke ville ha sex med han hver dag. Anonymous poster hash: 9adae...ff6 1
Gjest BettyBoop Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Min sa han mistet alle følelsene for meg om jeg ikke ville ha sex med han hver dag.Anonymous poster hash: 9adae...ff6 herregud. Håper du er kvitt han nå 1
mckinley Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Har du fortalt ham hva han får deg til å føle? Du skal ikke bekymre deg for å være utilstrekkelig, ingen kan kreve av deg at du skal ha sex oftere enn du orker. En mann som elsker deg, kåt eller ikke, skal akseptere det.
Gjest Nordavind Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 Høres ut som en smule slitsom person å være sammen med...
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Har vært sammen med en sånn en, han var så ille at han ikke kunne tenke om han ikke hadde sex (les: fikk tømt seg) 3 ganger daglig. Det varte ikke det forholdet, tilslutt klarte jeg ikke være nær han for jeg var redd han skulle tro at det da ble greit å ta for seg Høres ut som min eks han MÅTTE ha sex tre ganger om dagen. Mensen eller ei. Det ble slitsomt og jeg hadde ofte soppinfeksjoner pga dette. Ja jeg liker sex og liker å ha det ofte. Men dette ble rett og slett ekstremt slitsomt og ubehagelig. Nytta ikke å legge seg før han heller, for han vekka meg bare opp. Og han vekka meg grytidlig hver morgen også. Og så var det minst en kjapp en på dagtid også. Anonymous poster hash: d08a6...5f5
Gjest BettyBoop Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 Høres ut som min eks han MÅTTE ha sex tre ganger om dagen. Mensen eller ei. Det ble slitsomt og jeg hadde ofte soppinfeksjoner pga dette. Ja jeg liker sex og liker å ha det ofte. Men dette ble rett og slett ekstremt slitsomt og ubehagelig. Nytta ikke å legge seg før han heller, for han vekka meg bare opp. Og han vekka meg grytidlig hver morgen også. Og så var det minst en kjapp en på dagtid også. Anonymous poster hash: d08a6...5f5 men herlighet. Gjorde han dette med deg selv om du ikke ville eller gjorde motstand? Det var jo systematisk voldtekt. Ingen kan tvinges til å ha sex hele tiden selv om man ikke vil
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #16 Skrevet 17. juni 2013 ... venter bare på at det skal komme en mann her og si at det er TS sitt ansvar å stille opp : P huff...Anonymous poster hash: c8a99...12c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #17 Skrevet 17. juni 2013 Det høres helt vanvittig ut. Det er jo systematisk voldtekt i aller høyeste grad. Hvordan kan noen leve med noen sånne? Anonymous poster hash: 2f5a5...82c
Missy1 Skrevet 18. juni 2013 #18 Skrevet 18. juni 2013 Høres ut som min eks han MÅTTE ha sex tre ganger om dagen. Mensen eller ei. Det ble slitsomt og jeg hadde ofte soppinfeksjoner pga dette. Ja jeg liker sex og liker å ha det ofte. Men dette ble rett og slett ekstremt slitsomt og ubehagelig. Nytta ikke å legge seg før han heller, for han vekka meg bare opp. Og han vekka meg grytidlig hver morgen også. Og så var det minst en kjapp en på dagtid også. Anonymous poster hash: d08a6...5f5 Det er helt sykt. I et forhold skal man respektere hverandre og det der er ikke å respektere Jeg er også gla i sex, men man får avsmak når man MÅ ha sex, fordi man har en partner som ikke klarer å fokusere uten å få tømt seg og ikke fordi man har lyst selv. Er gla jeg tok valget og gikk fra han, kunne ikke levd sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå