Vonm Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Heii Fant ut forrige uke at jeg var Gravid, og har tatt flere tester som viser 2 streker. Men de siste 3 dagene har jeg hatt utrolige smerter i magen og ''livmor'' området. Skal til legen imorgen, for denne Graviditeten var ikke planlagt. Har gått på P-piller i over 1 år og har regnet over de siste brettene og det brettet jeg er på nå, og har ikke gått glipp av en pille. Vi har brukt kondom flere ganger for ekstra trygghet, men det funket ikke. Men de smertene er som vonde mensen lignende smerter, og våkner ofte om natten av at jeg har vont pluss at jeg får ofte sting når jeg går mye. Snakket med mamma om dette, og hun mente jeg kunne være gravid utenfor livmoren. Noen som vet noe om dette, som har noen erfaringer rundt dette? Trenger råd, er førstegangs gravid og har lest at smerter kan bety at noe er galt!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #2 Skrevet 17. juni 2013 Høres ut som ligamentsmerter Det er såfall helt ufarlig.. Anonymous poster hash: 152ce...790
Vonm Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2013 Idag fikk jeg en liten blødning etter sterke smerter, kjentes ut som mensensmerter men varte bare litt.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. juni 2013 #4 Skrevet 17. juni 2013 Umulig å svare på, egentlig. Det kan være utenfor livmoren, det kan være en begynnende spontanabort, og det kan være helt normalt og alt er fint. Jeg hadde både smerter og blødninger og alt gikk fint her. Hvor langt er du på vei da? Fra ca uke 7 kan man se om det er hjerteaktivitet på ultralyd. Om legen ikke vil henvise deg, kan du ta det privat, men da koster det gjerne litt. 1
Vonm Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2013 Fikk vite jeg var 8 uker på vei, men viste seg å være spontanabort Har kraftige mensen smerter og blødd kraftig, så mye at jeg må skifte nattbind konstant. Bare den siste timen har jeg måttet bytte hvert 15 min, for da er det så fult at det renner over. Huff, dette er virkelig ikke en god følelse
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Uffda. Ja det er dessverre trist.. har vært gjennom det selv flere ganger. Dog er det som regel noe feil med embryoet, og det skjer veldig ofte at man mister så det kan jo være en liten trøst. Etter at det skjedde med meg fikk jeg høre om det fra alle kanter at de også hadde opplevd dette, men man hører jo ikke om det til vanlig så det virker som det aldri skjer. Anonymous poster hash: 97171...28f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå