NorAnnie Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Hey, jeg er en jente, en ganske feminin en egentlig som gamer av og til! Men jeg føler meg så alene, som jente-gamer i en klasse fult av gutter der jeg faktisk kan være med i samtalen! Har steam og blablabla.. poenget er, jeg gidder ikke være den eneste hele tia, blir på en måte litt ensomt! Så.. er det noen andre jenter her som også gamer? kanskje feminine også? 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Hva spiller du? Anser meg selv som gamer og går i kjoler hver dag, om det er en pekepinn på femininitet. Anonymous poster hash: a7e0f...6cd 1
Medli Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Jeg savner gamingvenninner jeg også. Ingen av mine venninner er spesielt begeistra for spill ikke i nærheten like mye som meg i allefall.. 1
NorAnnie Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2013 Hva spiller du? Anser meg selv som gamer og går i kjoler hver dag, om det er en pekepinn på femininitet. Anonymous poster hash: a7e0f...6cd Haha, ja det er nok feminint nok, gjør ikke det selv men høres flott ut! Jeg har spilt litt cod og mye minecraft før (ikke så mye lengre) jeg digger Left4dead 2 og simcity(av og till) også drar kjæresten min meg inn i nye spill hele tiden og prøver å finne nye spill jeg liker
Gjest Kaxxy Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 (endret) er veldig feminin, ei skikkelig jåle. digger spill. har spilt wow noen år, runescape noen år (gjett hvem som nettopp kjøpte seg medlemsskap igjen etter 2 år med pause lol...), og har selvsagt også spilt mye gjennom årene av de mer vanlige spillene, sånn zelda og diverse mario.. prøvd litt cs og minecraft, ikke helt min greie, liker mer eventyraktig. ellers glad i tegneserier og anime, death note har jeg sett utallige ganger. hvis det er nytt for deg, prøv det! men asså.... anser meg ikke som en gamer! Endret 16. juni 2013 av Kaxxy
NorAnnie Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2013 Jeg savner gamingvenninner jeg også. Ingen av mine venninner er spesielt begeistra for spill ikke i nærheten like mye som meg i allefall.. Ja, same feeling, tror egentlig de fleste vennene mine vet at jeg gamer i det hele tatt, kanskje litt :s Føler at de kan se på meg som "rar" på en måte, og søstra mi vet det i hvertfall ikke, haha!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Kjenner opptil flere, noen på forumet og. Det er nok mer vanlig enn en skulle tro. Anonymous poster hash: 8d63a...089 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Haha, så gøy å se at det er flere her som spillr RuneScape Jeg ble også medlem igjen eytter en laaang pause, og akkurat nå sitter jeg og hlder på med dundeoneering i en annen fane. Jeg liker forresten navnet ditt, Medli! Wind Waker, ikke sant? Anonymous poster hash: f5e81...70e
NorAnnie Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 16. juni 2013 er veldig feminin, ei skikkelig jåle. digger spill. har spilt wow noen år, runescape noen år (gjett hvem som nettopp kjøpte seg medlemsskap igjen etter 2 år med pause lol...), og har selvsagt også spilt mye gjennom årene av de mer vanlige spillene, sånn zelda og diverse mario.. prøvd litt cs og minecraft, ikke helt min greie, liker mer eventyraktig. ellers glad i tegneserier og anime, death note har jeg sett utallige ganger. hvis det er nytt for deg, prøv det! men asså.... anser meg ikke som en gamer! Hehe, jeg ville sett deg som en gamer, er mer en meg i hvertfall death note, hva er det? men hvis du mente at du ikke mente som gamer for andre, eller deg selv? :S haha
Medli Skrevet 16. juni 2013 #10 Skrevet 16. juni 2013 Haha, så gøy å se at det er flere her som spillr RuneScape Jeg ble også medlem igjen eytter en laaang pause, og akkurat nå sitter jeg og hlder på med dundeoneering i en annen fane. Jeg liker forresten navnet ditt, Medli! Wind Waker, ikke sant? Anonymous poster hash: f5e81...70e Helt riktig! Er blodfan av Zeldaspillene, og jeg liker karakteren hennes, og ritoene generelt godt. Så da ble det Medli her inne du da? Hva slags spill liker du?
Delusion Skrevet 16. juni 2013 #11 Skrevet 16. juni 2013 Ja! Gutter sperrer alltid opp øynene da jeg sier jeg er gamer. Det er virkelig ingen som tror jeg kan ha "slike" interesser - er veldig feminin både i klesstil og utseende. Føler meg også ganske alene! Men har elsket å game siden jeg var liten - men allikevel alltid følt meg som en svært feminin jente. Vært borti mye forskjellig, kan prøve å huske noen: GTA, de fleste av dem Fallout 3 The longest journey og dreamfall Liten periode med wow, men var aldri noe egentlig for meg Bilrspill som Burnout, motorstorm og trials(!) er favoritter Skyrim Mass Effect (holder på) Vært borti Uncharted, Hevy Rain, assassins creed Det jeg kom på nå Har flere venninner og elsker å gjøre typiske "jenteting" - samtidig som jeg har flere kompiser og digger å henge med dem også. Vært slik siden jeg var liten, brydde meg ikke om det var jenteleker eller gutteleker jeg lekte med - alt var like gøy! Føles som jeg ble født med en fot på hver planet. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #12 Skrevet 16. juni 2013 Man blir ikke nødvendigvis gamer med en gang man liker å spille videospill, det går an å like det og være normal. Anonymous poster hash: 40918...b3c 1
Gjest Kaxxy Skrevet 16. juni 2013 #13 Skrevet 16. juni 2013 Hehe, jeg ville sett deg som en gamer, er mer en meg i hvertfall death note, hva er det? men hvis du mente at du ikke mente som gamer for andre, eller deg selv? :S haha Haha joda, venner syns jeg er en "gamer", men jeg bare.. uh, tenker ikke slik på det Har brukt mye tid på spill da fra jeg var ca 13, da. Nesh, bare syns at det ofte er slik at spilljenter liker den slags i samme slengen. Anime er japanske tegnefilmer, slik som pokemon. Altså, serier. Høres barnslig ut, men det er mange slike for voksne også, veldig spennende serier. denne feks: http://www.watch-anime.net/death_note/1/
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #14 Skrevet 16. juni 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor en del jenter tror at de er så spesielle bare fordi liker å game og samtidig er feminine? Det er faktisk ikke så uvanlig med feminine jenter som liker ting som før ble sett på som guttehobbyer. Jeg kjenner da en drøss med jenter inkludert meg selv som interesser seg for spill, tegneserier, biler osv. Og allikevel er like feminine som andre jenter. Anonymous poster hash: ea90c...d96 6
Tabudrue Skrevet 16. juni 2013 #16 Skrevet 16. juni 2013 Man blir ikke nødvendigvis gamer med en gang man liker å spille videospill, det går an å like det og være normal. Anonymous poster hash: 40918...b3c Kommer vel ann på hva man legger i betegnelsen "gamer" det. Personlig må jeg innrømme at jenter som spiller sims, rct og flåklypa og kaller seg gamere gjør meg vondt. Dog ville jeg ikke betegna meg selv som gamer heller, bare over gjennomsnittet(for jenter) glad i dataspill. Her går det mye i bf3 og wow om dagen. Hadde ei LoL kule for et par mnd siden også forsåvidt. Hva femininitet angår skal jeg ikke skryte på meg mye, men hadde du møtt meg IRL ville ingen trodd jeg var i det hele tatt interessert i dataspill.... DET er jeg visstnok for "jentete" til:P 1
NorAnnie Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #17 Skrevet 16. juni 2013 (endret) Man blir ikke nødvendigvis gamer med en gang man liker å spille videospill, det går an å like det og være normal. Anonymous poster hash: 40918...b3c Sånn jeg ser det er en gamer en som liker å spille spill, at man kan sitte forran pcen/tven med noe spill ganske ofte, har steam (eller andre ting) at man har brukt litt penger i det osv. Men man er jo normal selv om, grenser for "ikke-normal" for meg er når man stenger det sosiale ute og KUN er forran pcen dagen lang og bruker massive mengder cash på det! Hva er en gamer for deg? Endret 16. juni 2013 av NorAnnie
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #18 Skrevet 16. juni 2013 Helt riktig! Er blodfan av Zeldaspillene, og jeg liker karakteren hennes, og ritoene generelt godt. Så da ble det Medli her inne du da? Hva slags spill liker du? Jeg elsker Zeldaspillene, jeg har laget en sånn topp som ligner på Links pyjamas i Wind Waker Det er lenge siden jeg har hatt tid til å spille zelda dessverre, det går mest i RuneScape når det er litt tid til overs Anonymous poster hash: f5e81...70e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #19 Skrevet 16. juni 2013 Ikke diss flåklypa! Minner. Anonymous poster hash: a7e0f...6cd
Medli Skrevet 16. juni 2013 #20 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har vært fan av videospill siden jeg fikk snes av pappa etter det har det bare balla seg på. Jeg er nå 22, og tenker tilbake på gode barndomsminner med Zelda, Pokèmon, Banjo Kazooie, Mario, Kingdom Hearts, Final Fantasy, Fable og Dragon Quest for å nevne noe. Akkurat nå har jeg blitt hekta på Skyrim igjen om noen har lyst, kan de sende meg brev her.. savner å ha noen å diskutere spill med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå