AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Etter jeg fikk sommerferie har jeg prøvd å være litt ute hver dag, jeg har begynt å gå turer og går som regel gjennom en park. I denne parken ser jeg støtt og stadig ei søt jente. Hun sitter som regel og leser en bok eller snakker med venninner (jeg antar de er venninner iallefall). Hun har langt brunt hår og et utrolig pent smil. Jeg har smilt til henne en gang og fikk et smil tilbake. Jeg vil så gjerne gå bort å prate med henne, men vet ikke helt hva jeg skal si. Hvordan skal jeg starte en samtale med henne og hvordan skal jeg gjøre dette hvis hun sitter med venninner? Anonymous poster hash: 509c4...33a
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Hvorfor vil du snakke med henne? Hun virker opptatt. Anonymous poster hash: 9c5c2...ec5
Dricka Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Med venninner; spør ene venninnen om hun kan ta bilde av hun du liker sammen med deg fordi hun var så søt eller noe sånt. Det synes de nok er søtt.
NorAnnie Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Hvorfor vil du snakke med henne? Hun virker opptatt. Anonymous poster hash: 9c5c2...ec5 Hva får deg til å tro det? At hun er opptatt altså..
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Hva får deg til å tro det? At hun er opptatt altså.. Opptatt som i leser en bok eller er med venninner – ikke åpen for en samtale med TS. Anonymous poster hash: 9c5c2...ec5
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Hva får deg til å tro det? At hun er opptatt altså.. Kanskje fordi hun sitter der med ''venninen''? Anonymous poster hash: 867df...019
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Bare gå bort å si "hei" og la samtalen gå fra detAnonymous poster hash: 2ea99...c06
NorAnnie Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 Trodde dere mente opptatt som i "har kjæreste opptatt"! Går jo an å gå bort selv om hun leser en bok eller er der med venninner også
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #9 Skrevet 16. juni 2013 Bare gå bort å si "hei" og la samtalen gå fra detAnonymous poster hash: 2ea99...c06 Verdenshistoriens dårligste sjekkeråd. Man må ha en plan. Både et tema eller to som man kan begynne med, og gjerne tenkt over hva slags svar man kan få og som man må bygge videre på. Kommer man seg over den første kneika så er alt greit og man tar ting som det kommer. Anonymous poster hash: 1c6d9...374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå