Gå til innhold

hvor lenge var dere nyforelska?

jewel66

Anbefalte innlegg

bare lurer litt. Leste en plass at en slik ofrelskelse i gjennomsnitt varte i 6-10 måneder. Lurte bare på den erfaringsmessige holdbarheten i denne statistikken.

1212[ Dette Innlegg er endret av: jewel66 den 2002-06-07 13:12 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke akkurat tatt tiden. Det går i perioder. man kan få det sinnssykt travelt i en periode, noe som gjør at romansen lider, dette bygger seg opp til det eksploderer i en krangel. Etter krangelen har man det skikkelig romantisk igjen i en så lang periode som man greier å holde på den tanken. Ikke lar krav utenfra få komme imellom.

Slik tror jeg det vil gå opp og ned hele livet. Det beste er jo selvsagt at man alltid klarer å prioritere hverandre øverst. Vi får se hvordan det går etter denne forferdelige studieinnspurten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vi var det non-stop i 3 mnd, så begynte vi smått og krangle, så det gav seg litt etter det. men vi svever fortsatt på skyer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk aldri vært forelsket i ham som snart skal bli min mann!

I stedet gikk det fra vennskap til dyp og inderlig kjærlighet.

Av og til har jeg kanskje savnet kriblingen ved å være forelsket i ham,men jeg vet at det vi har er så mye,mye sterkere.

Ismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

etter dte fjerde året er vi like nyforelsket!:) love is in the air and god it feels good!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Dette varierer litt, men i snitt varer nyforelskelsen i 1-3 år. Men det forhindrer vel ikke at man fortsatt kan syns at man har det ok sammen, også når det "verste" har dabbet av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Det gikk litt opp og ned, men jeg var stort forelsket i min eks i de tre årene vi var sammen helt til han dumpet meg brått og brutalt!

Jeg tror absolutt man kan være forelsket mye lengre enn det! Mamma og pappa har vært gift i ca 25 år, og de ser ut som nyforelskede tenåringer enda!

Et annet vennepar av meg har vært sammen i seks år tror jeg og skal gifte seg i sommer. De er også like forelsket!

Håper så inderlig jeg får et sånt forhold som min mor og far har!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvordan noen klarer å være forelsket i flere år.Jeg kjenner kriblingen veldig den første tiden men det går fort over til dypere følelser..Kriblingen og selve forelskelsen varer kanskje 1 år før de mer dype følelsene tar overhånd.Da kommer tyggheten og alt det andre gode som følger med et seriøst forhold.

Er det virkelig normalt å få sommerfulger i magen og kjenne at det bobler over etter å ha vært sammen i flere år ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

normalt og normalt.. aner ikke jeg! Det kommer vel helt ann på person det. Selv om mye gikk over til kjærlighet for meg beholdt jeg den nyforelskede følelsen. Men som sagt så gikk det opp og ned! Synes det er flott jeg at man kan kjenne boblingen i blodet etter flere år!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest *pippi*

Har bodd sammen med kjæresten min tre år. I førsten var vi så forelsket at jeg tror nok at andre syntes det var flaut å være sammen med oss. Kunne ikke få nok av hverandre.

Nå er den store forelskelsen gått over. Vi lever som et "gammelt ektepar".

Har sjelden tid til hverandre. og hvis vi er sammen så er ofte TVn trekkplasteret. Forholdet har liksom dødd, spenningen er borte.

Sånn har det bare blitt. Jeg tror at verden har blitt ett så stressende sted å være at vi glemmer det som virkelig har betydning for oss. Kravet om en høy livsstil er med på å tilintetgjøre kjærligheten.

Det går ikke en dag uten at jeg tenker på hvor forelskelsen ble av. Kanskje litt av den kommer igjen når vi drar på ferie får slappet av litt for oss selv. Jeg skulle i hvert fall gitt utrolig mye for å kjenne at hjerte omtrent hopper ut hver gang jeg ser han............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter og ha vært sammen i 5 1/2 år er vi til tider like forelska enda.

Men vi har og den dype kjærligheten som er bedre for den er ikke et stadie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt om par som aldri mister den nyforelskede følelsen. Dersom man bare jobber litt for det, skal det nok gå greit å beholde den. Det skal hvertfall jeg gjøre når den tid kommer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Etter mange år sammen har vi fremdeles perioder hvor vi er helt nyforelskede. Vi har aldri tillatt vårt samliv å gå over til såkalt "søskenforhold". Der tror jeg det ligger en trussel. Hold på det erotiske i samlivet. Vær kjærester !!! Men samtidig også hverandres beste venn. Det fungerer helt strålende det.

Vi krangler så busta fyker til tider, men vi har aldri gått i fellen og begynt å skrike til hverandre, kalle hverandre stygge ting, slå hverandre eller lignende. Ikke så lett å holde seg til saken når man krangler, men tror det er svært viktig. For det er vel tross alt ikke den personen man elsker det er noe feil med, det er nok snarere noe partneren GJØR, eller IKKE gjør.

Skål for kjærligheten.

Venus. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...