Gå til innhold

She's not that into me.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lørdags kveld etter personalfesten og nattklubben..

Så vi hadde en god tone hele kvelden på personalfesten, danset helt til nattklubben stengte. Vi snakket masse om ting og tang.

Flere gutter prøvde seg på henne, og det merket jeg ble sjalu for.

Men hun skulle hjem etter nattklubben stengte så fulgte jeg henne hjem, og hun ga meg et kyss på kinnt, jeg ga henne også et kyss på kinnet.

Men fordi hun var fullere enn meg så ville jeg ikke angrepe trynet hennes med et ordentlig kyss, men jeg ga henne et lett nuss på munnen.

I dag når jeg spurte henne om å finne på noe så skulle hun gjøre noe med en venninne.

Så da tenkte jeg " maybe shes not that into me"

Fordi hvis det var en jeg likte så hadde jeg avlyst treffet med vennen for å prøve å utvikle noe mer sammen..

Tar jeg feil eller er hun "not that into me"

Anonymous poster hash: 69dd5...d3b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er lovlig hurtig til å sortmale tingene.

Å spør om å møtes samme dag blir oftest for kort frist mht andre planer. Hun burde absolut ha foreslått en annen dag, når du tok initiativet på denne måten. Men, la tvilen komme henne til gode og ta tingene her fra.

Anonymous poster hash: 8e755...59f
  • Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke avlyst planer med venner for å henge med en fyr.

Om hun er interessert eller ikke er alt for tidlig å ta en konklusjon på. Du burde heller spurt om hun ville finne på noe en dag og spurt hvilken dag som passer henne. Det er et ganske åpent spørsmål som vil gjøre det lettere å se om hun er interessert eller ikke.

• Liker 2
Gjest Snuppeluren
Skrevet

Lørdags kveld etter personalfesten og nattklubben.. Så vi hadde en god tone hele kvelden på personalfesten, danset helt til nattklubben stengte. Vi snakket masse om ting og tang. Flere gutter prøvde seg på henne, og det merket jeg ble sjalu for. Men hun skulle hjem etter nattklubben stengte så fulgte jeg henne hjem, og hun ga meg et kyss på kinnt, jeg ga henne også et kyss på kinnet. Men fordi hun var fullere enn meg så ville jeg ikke angrepe trynet hennes med et ordentlig kyss, men jeg ga henne et lett nuss på munnen. I dag når jeg spurte henne om å finne på noe så skulle hun gjøre noe med en venninne. Så da tenkte jeg " maybe shes not that into me" Fordi hvis det var en jeg likte så hadde jeg avlyst treffet med vennen for å prøve å utvikle noe mer sammen.. Tar jeg feil eller er hun "not that into me" Anonymous poster hash: 69dd5...d3b

Hadde jeg hatt en avtale med en venninne, hadde jeg ikke avlyst denne til fordel for en gutt som jeg var aldri så interessert i. Men jeg hadde tatt initiativ til å finne på noe en annen gang hvis jeg hadde hatt en anelse interesse...

AnonymBruker
Skrevet

Lørdags kveld etter personalfesten og nattklubben..

Så vi hadde en god tone hele kvelden på personalfesten, danset helt til nattklubben stengte. Vi snakket masse om ting og tang.

Flere gutter prøvde seg på henne, og det merket jeg ble sjalu for.

Men hun skulle hjem etter nattklubben stengte så fulgte jeg henne hjem, og hun ga meg et kyss på kinnt, jeg ga henne også et kyss på kinnet.

Men fordi hun var fullere enn meg så ville jeg ikke angrepe trynet hennes med et ordentlig kyss, men jeg ga henne et lett nuss på munnen.

I dag når jeg spurte henne om å finne på noe så skulle hun gjøre noe med en venninne.

Så da tenkte jeg " maybe shes not that into me"

Fordi hvis det var en jeg likte så hadde jeg avlyst treffet med vennen for å prøve å utvikle noe mer sammen..

Tar jeg feil eller er hun "not that into me"

Anonymous poster hash: 69dd5...d3b

Fordi hvis det var en JEG likte så hadde jeg holdt avtalen jeg hadde med vennen, men hadde tatt kontakt. Kjenner dere hverandre? Har du snakket med henne etter det?

Kommer ann på hva hun er ute etter, du var jo veldig gentleman som ikke stalket henne som de andre gjorde.

Anonymous poster hash: 7e733...462

Skrevet

Jeg hadde aldri avlyst avtaler med venninner for å henge med en fyr det kanskje kunne blitt noe med. Forsåvidt ikke en det kunne blitt noe med heller. Venninner er hellige!

• Liker 1
Skrevet

Som noen andre sa så fint her "Du er lovlig hurtig til å sortmale tingene"

Er ikke alle avtaler som kan brytes, selv om det kanskje skulle være fristende...

Kanskje hun keen, kanskje ikke... Uansett så har hun jo en god egenskap. Lojalitet er jo noe de fleste vet å sette pris på :)

AnonymBruker
Skrevet

Fordi hvis det var en JEG likte så hadde jeg holdt avtalen jeg hadde med vennen, men hadde tatt kontakt. Kjenner dere hverandre? Har du snakket med henne etter det?

Kommer ann på hva hun er ute etter, du var jo veldig gentleman som ikke stalket henne som de andre gjorde.

Anonymous poster hash: 7e733...462

Ja, jeg er vel egentlig en "moderne" gentleman.

Det er også mitt nedfall, fordi jeg er såpass nice guy at det ofte skjærer seg.

Gjennom mine tidligere år har jeg havnet i en "friend zone" og det var ganske hjerteknusende å se en jente du likte date andre gutter.

Etter årene gikk har jeg bare rett og slett blitt negativ og fylt med dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: 1b0fb...2bf

Gjest Pingvine
Skrevet

Jeg syns du konkluderer litt raskt med at hun ikke er interessert. Jeg ville ikke brutt en avtale med venninnen min for å finne på noe med en fyr, selv om jeg var interessert i han.

Du kan jo forsøke å spørre om hun vil finne på noe en annen dag, så hun har litt tid å planlegge? Hvis hun sier nei da også, er hun kanskje ikke så gira.

Skrevet

Du fulgte henne hjem og hun kysset deg på kinnet... Spør du meg så er et kyss på kinnet noe man gir en venn sin far, bestemor eller barn.

Hadde hun vært interessert hadde hun ikke kysset deg på kinnet og hun hadde nok besvart kysset du forsiktig ga henne på leppene ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...