AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 heihei, er en jente på 16 som hadde sex for en måned siden - første gang. Vi hadde ubeskyttet sex og jeg er ganske sikker på at han ikke kom i det hele tatt egentlig. Dette skjedde 2-3 dager etter at jeg var ferdig med mensen. Til tross for dette så er jeg utrolig redd for å være gravid for jeg er jo ikke 100% sikker på om han kom eller ikke! Jeg skulle egentlig hatt mensen på fredag, men den har fortsatt ikke kommet. Magen min er også veldig hard om jeg klemmer på den på venstre side av navelen, vet ikke om jeg bare er redd eller om det er normalt?? Håper virkelig noen av dere tar dere tid til å komme med noe å si på dette! Jeg er veldig redd og nervøs for om jeg virkelig er gravid.. Vær så snill og ta dere 2min på å svare meg og fortelle hva dere tror - hjelper å få litt inspill fra andre :-) heheh Anonymous poster hash: fc28b...bab
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 heihei, er en jente på 16 som hadde sex for en måned siden - første gang. Vi hadde ubeskyttet sex og jeg er ganske sikker på at han ikke kom i det hele tatt egentlig. Dette skjedde 2-3 dager etter at jeg var ferdig med mensen. Til tross for dette så er jeg utrolig redd for å være gravid for jeg er jo ikke 100% sikker på om han kom eller ikke! Jeg skulle egentlig hatt mensen på fredag, men den har fortsatt ikke kommet. Magen min er også veldig hard om jeg klemmer på den på venstre side av navelen, vet ikke om jeg bare er redd eller om det er normalt?? Håper virkelig noen av dere tar dere tid til å komme med noe å si på dette! Jeg er veldig redd og nervøs for om jeg virkelig er gravid.. Vær så snill og ta dere 2min på å svare meg og fortelle hva dere tror - hjelper å få litt inspill fra andre :-) heheh Anonymous poster hash: fc28b...bab At magen din er hard på venstre siden av navelen har iallefall ingenting å gjøre med en graviditet. Du vil ikke kjenne verken baby eller livmor så høyt oppe bare en måned etter sex. Anonymous poster hash: ff22d...563 1
hei123123 Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 (endret) At magen din er hard på venstre siden av navelen har iallefall ingenting å gjøre med en graviditet. Du vil ikke kjenne verken baby eller livmor så høyt oppe bare en måned etter sex.Anonymous poster hash: ff22d...563 Endret 16. juni 2013 av hei123123
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Spør bare fordi jeg er usikker og redd, vet selv at det ikke er normalt Ja, du spør, vi svarer. Anonymous poster hash: ff22d...563
kaffemor Skrevet 16. juni 2013 #5 Skrevet 16. juni 2013 Ta en graviditetstest. Ingen av oss kan si om du er gravid eller ikke. Men ja, siden du har hatt ubeskyttet sex så er jo sjansen der. Uansett bedre å bare ta en test så vet du. Og bruk kondom neste gang 2
cassio Skrevet 16. juni 2013 #6 Skrevet 16. juni 2013 Selv om han ikke kom kan du bli gravid, det er ikke uvanlig at det kommer noen dråper før han får utløsning. Det er mange som har fått barn på grunn av disse dråpene. Du må ta en test, det er eneste mulighet til å få et sikkert svar. Og om du er heldig og ikke er gravid - ikke slipp noen nær deg uten kondom heretter!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #7 Skrevet 16. juni 2013 Hei! Umulig å vite om du er gravid eller ei. Du er uheldig om du blir gravid etter ubeskyttet sex en gang, men det er faktisk alt som skal til. Om han ikke kom inni deg er det fortsatt en mulighet for å bli gravid, små sjanser for det, men det er mulig. Det er sånn min ble til, sex en gang, hoppa av i svingen. Ett år senere var jeg faen meg småbarnspappa. Anonymous poster hash: cf89a...0bb
Fandenivoldsk Skrevet 16. juni 2013 #8 Skrevet 16. juni 2013 1. Ta en graviditetstest 2. Bruk beskyttelse neste gang!! 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Ta en test, er ikke vits å si noe mer. Om du ikke forstår at du bør teste deg er du heller ikke gammel nok til at du kan ha samleie. Samtidig, hva gjør en 16åring på KVINNEguiden? Anonymous poster hash: 3d1e5...35b
Nerine_ Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 (endret) Hei! Umulig å vite om du er gravid eller ei. Du er uheldig om du blir gravid etter ubeskyttet sex en gang, men det er faktisk alt som skal til. Om han ikke kom inni deg er det fortsatt en mulighet for å bli gravid, små sjanser for det, men det er mulig. Det er sånn min ble til, sex en gang, hoppa av i svingen. Ett år senere var jeg faen meg småbarnspappa. Anonymous poster hash: cf89a...0bb Nei man er ikke uheldig om man blir gravid etter ubeskyttet sex en gang hvis det er rundt eggløsning, det er faktisk rundt 25% sjangs for at det skjer. Og hvis det tok ett år før du var pappa tror jeg du har blitt lurt Endret 17. juni 2013 av Nerine_ 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 Du kan bli gravid selv om han ikke fikk utløsning. Kanskje en idé å sette seg litt inn i tema før du kjører på? Ta en test og bruk kondom neste gang. Anonymous poster hash: d6ce3...0dc
Nerine_ Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Ta en test, er ikke vits å si noe mer. Om du ikke forstår at du bør teste deg er du heller ikke gammel nok til at du kan ha samleie.Samtidig, hva gjør en 16åring på KVINNEguiden? Anonymous poster hash: 3d1e5...35b Sikkert akkurat det samme som alle andre..? 3
Red-Ruby Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 Bare så du vet det, så kan du ha blitt gravid selv om han ikke fikk orgasme! Bruk alltid alltid kondom!Og selv om du ikke er gravid nå,hvordan vet du om du ikke har en kjønnsykdom? Grunnen til at mensen er sen kan være masse!!! For meg er det ofte psykisk.. hvis jeg tror jeg kan være gravid er jeg gjerne alltid forsinket. Da kjøper man en test på apoteket eller butikken(den er ikke så dyr!) så løser alt seg! Lykke til! Ps: hvis du har ubeskyttet sex neste gang, kjøp angrepille UANSETT! Men husk at du ikke kan bruke den for ofte heller.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Sikkert akkurat det samme som alle andre..? Det heter KVINNEguiden, ikke FJORTISSguiden. Anonymous poster hash: 3d1e5...35b 2
Pinkee Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 Ingen her kan si om du er gravid eller ikke, for å få vite det må du ta en test. Men, sjansene er ganske små, når det var snakk om noen dager etter mens. At mensen denne gangen er forsinket kan komme av at du er anspent og nervøs. Men, labb ut å kjøp test, hvis dere ikke har slik helsesøster for ungdom som bare er å stikke innom. Men, husk kondom neste gang, spar deg for slike bekymringer, å spar deg for kjønnssykdommer, det er faktisk lite gøy!
Nerine_ Skrevet 17. juni 2013 #16 Skrevet 17. juni 2013 Det heter KVINNEguiden, ikke FJORTISSguiden. Anonymous poster hash: 3d1e5...35b Det står ingenting i reglene at 16 åringer ikke har lov til å delta Så hvis det ikke passer for deg er det faktisk du som får finne ett annet sted å "henge" 1
Pinkee Skrevet 17. juni 2013 #17 Skrevet 17. juni 2013 Det heter KVINNEguiden, ikke FJORTISSguiden. Anonymous poster hash: 3d1e5...35b Joda, den heter Kvinneguiden, ergo, er det en guide til å bli kvinne. Å den veien tror jeg så absolutt TS går på 2
Red-Ruby Skrevet 17. juni 2013 #18 Skrevet 17. juni 2013 Oh,har reglene forandret seg nå? 16 åringer er seksuelt lovlig, men de får ikke kommentere på Kvinneguiden, spesielt! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #19 Skrevet 17. juni 2013 16åringer har ikke så mye her å gjøre. De har akkurat kommet over den seksuelle lavalderen, og er enda små drittunger.! Anonymous poster hash: 3d1e5...35b
Nerine_ Skrevet 17. juni 2013 #20 Skrevet 17. juni 2013 16åringer har ikke så mye her å gjøre. De har akkurat kommet over den seksuelle lavalderen, og er enda små drittunger.! Anonymous poster hash: 3d1e5...35b Hva er problemet ditt egentlig? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå