Gå til innhold

Samleiestillinger

Gjest anonym

En eller flere stillinger ved samleie?  

1. 1. En eller flere stillinger ved samleie?

• En stilling
      1
    • Flere stillinger
      52

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Når man har samleie, synes jenter det er best om man holder seg til en stilling, eller er det greit om man bytter på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Vanskelig spørsmål det faktisk, for det kommer helt an på. Noen ganger er det fint å ha den samme stillingen hele tiden, andre ganger er det fint å bytte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... oftest bytter vi litt på, tror jeg, uten at jeg bevisst foretrekker det, men det er gjerne det mest praktiske...

Det kan bli litt slitsomt med den samme stillingen gjennom det hele og det er stillinger der jeg lettere for orgasme og det er andre stillinger der han lettere får det, så om vi bytter litt på så blir alle fornøyd :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsommere å bytte litt på, absolutt, men jeg synes det blir bare slitsomt hvis man på død og liv må kjøre gjennom hele repertoaret av stillinger hver gang. Noen mannfolk virker som de har veldig behov for å vise hvor kreative de er, mer enn å ta seg tid til å nyte. Hvis det blir sånn 2 min i én stilling, bakse med å bytte stilling, 2 min i neste stilling osv. med å bytte hver gang det begynner å bli litt deilig, kan det være det samme med hele variasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved nærmere ettertanke:

Kosesex = samme stilling

Vill sex = bytte

:sjarmor:

...det er fullt mulig å kose seg med litt vill sex, grin skai.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Vi pleier å variere litt. Noen er best for meg, noen best for han. Det skal være godt for begge.

Noe er mer kos, annet er mer rått, liker begge deler :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det fint å ha den samme stillingen hele tiden' date= andre ganger er det fint å bytte. :)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...