Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva syns du? Har vært gjennom en veldig tøff og vannskelig tid i det siste. (Alvorlig syk) og min beste veninne har droppet meg totalt i fordel for den nye kjæresten.

Jeg vet jeg kommer til å få pepper for tenne tråden. At jeg er egoistisk og sånt, og kanksje jeg er det...

Selvsagt er kjæresten viktig, og selvsagt burde hun bruke masse tid på han, men å snakke med meg en skjelden gang i mellom burde da gå?

Huff... trist og frustrert...

Anonymous poster hash: 359be...c68
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke du er egoistisk som tenker som du gjør, men det er dessverre ofte sånn det går når en venn får seg kjæreste. Håper hun tar seg tid til deg også snart, og at du har andre venner dersom hun ikke gjør det :klemmer:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Takk for hyggelig svar :klem:

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg synes slikt er trist, det er ikke ekte vennskap. Uansett hvor forelsket man er kutter man ikke ut venner. Håper det går bedre med deg og at du har andre venner å støtte deg til.

Skrevet

Jeg syns IKKE du er egoistisk. Jeg syns venninna di er egoistisk og ikke minst DUM. Å skyve vennene sine fra seg er noe av det dummeste man gjør. Å velge kjæresten over venner er idiotisk. En dag tar forholdet slutt, og da er det venner og familie alt man har og trenger.

Men du fortjener bedre venner enn henne. Venner som stiller opp for deg når du trenger det!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar dere :klem:

Gjest FrPdame
Skrevet

gode venner kutter ikke ut venner foran kjæresten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk:)

AnonymBruker
Skrevet

Takk:)

Gjest Gjest
Skrevet

Tror faktisk jeg har til gode å oppleve gode og ekte vennskap jeg. Ikke at jeg har blir nedprioritert før kjærester, men faktisk for nye venner. Vennskap har jeg lite tro på, og jeg skjønner deg så godt TS. Du finner andre venner eller kjærester i fremtiden.

AnonymBruker
Skrevet

Tror faktisk jeg har til gode å oppleve gode og ekte vennskap jeg. Ikke at jeg har blir nedprioritert før kjærester, men faktisk for nye venner. Vennskap har jeg lite tro på, og jeg skjønner deg så godt TS. Du finner andre venner eller kjærester i fremtiden.

Takk, jeg håper det :) Dette var en av de få i livet mitt jeg kunne snakke med, virkelig snakke med, når jeg har det tøft og vannskelig... So much for that friendship :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig hun bare har droppet deg inntil videre. Det er vanlig i begynnelsen av et forhold at de ønsker å prioritere hverandre litt. Men etter en stund vil det kanskje roe seg litt og hun vil få bedre tid til vennene sine.

Men da er det jo evt. opp til deg om du ønsker å ha (/ta tilbake) en sånn venn.

Anonymous poster hash: 153ff...833
AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig hun bare har droppet deg inntil videre. Det er vanlig i begynnelsen av et forhold at de ønsker å prioritere hverandre litt. Men etter en stund vil det kanskje roe seg litt og hun vil få bedre tid til vennene sine.

Men da er det jo evt. opp til deg om du ønsker å ha (/ta tilbake) en sånn venn.

Mhm... Takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig du! Gleden var på min side. :)

Skrevet

Jeg synes det er en uting å glemme bort venner og familie bare fordi man har fått seg ny kjæreste. Så klart kan man bli litt tatt av forelskelsesrusen, men det går da an å finne litt tid til de andre viktige personene i livet sitt òg, spesielt når de virkelig trenger deg.

Dessuten er det jo så koselig å være med både kjærester og venner på én gang, slik at disse kan bli kjent med hverandre :) Jeg orker ikke tanken på å være sammen med en som ikke liker vennene mine. Det hadde bare ikke fungert.

Forhåpentligvis er dette bare en fase som vil gå over da, TS. Du kan jo også prøve å snakke med henne om det her, være ærlig om at du trenger litt støtte og at du skulle ønske at dere kunne prates/møtes litt oftere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er en uting å glemme bort venner og familie bare fordi man har fått seg ny kjæreste. Så klart kan man bli litt tatt av forelskelsesrusen, men det går da an å finne litt tid til de andre viktige personene i livet sitt òg, spesielt når de virkelig trenger deg.

Dessuten er det jo så koselig å være med både kjærester og venner på én gang, slik at disse kan bli kjent med hverandre :) Jeg orker ikke tanken på å være sammen med en som ikke liker vennene mine. Det hadde bare ikke fungert.

Forhåpentligvis er dette bare en fase som vil gå over da, TS. Du kan jo også prøve å snakke med henne om det her, være ærlig om at du trenger litt støtte og at du skulle ønske at dere kunne prates/møtes litt oftere.

Har prøvd å snakke med henne opptil flere ganger, og hver gang beklager hun og lover å forbedre seg... men det skjer aldri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...