slask Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 ...denne livekonserten fra 1972 har det forferdelig driv. Ron Wood er med her også, og her spiller han heftige, brutale rytmer....ikke det slappe skvipet med Rolling Stones hvor han endte opp. Og jeg som trodde Rod Stewart alltid hadde vært fløtepop-sanger. 1
slask Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #2 Skrevet 17. juni 2013 Måtte høre på den i dag igjen. Utrolig fet konsert. Noen av kommentarene fra tuben: "This is the great Rod Stewart - before the sentimental, schmultzy rot set in." "No wonder they picked Ronnie for the Stones." "What a kick-arse band they were live." "HOW THE FUCK DID I MISS THIS BAND????!!!!!!!!!" "Oct 9, 1973...Cow Palace, most unbelievable show I ever saw. Simply the greatest rock band ever assembled....love the Stones, the Who and Them Beatles...but THIS is flat rock and roll, pure....God, I miss real music!"
Kattugla Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 ...denne livekonserten fra 1972 har det forferdelig driv. Ron Wood er med her også, og her spiller han heftige, brutale rytmer....ikke det slappe skvipet med Rolling Stones hvor han endte opp. Og jeg som trodde Rod Stewart alltid hadde vært fløtepop-sanger. Hehe. Jeg leser autobiografien hans nå og den er veldig underholdende! (Er ikke fan!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå