Gå til innhold

Jente som kun svarer når det passer henne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva feiler det henne?

Noen ganger kan det ta 2 dager før hun svarer, har nok innsett at hun ikke er så veldig interessert, men HVORFOR ta kontakt igjen da, og love gull og grønne skoger, prate så mykt og søtt og gi meg all oppmerksomhet?

Anonymous poster hash: 81bad...03b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Darko
Skrevet

Hun holder deg på gress - har gjort det selv og har blitt holdt på gress selv. Det kommer uansett til å ende med at en av dere går lei og slutter. Mao ikke noe å satse på, desverre!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er overlegen.. Hold deg unna hun! :)

Anonymous poster hash: e6052...06a
AnonymBruker
Skrevet

Har en fyr jeg gjør dette med. Han er litt yngre enn meg og gir meg veldig mye komplimenter og viser ofte interesse. Jeg er egentlig ikke så veldig interessert, men liker godt oppmerksomheten og å ha noen å tekste når jeg føler for det. Selv om jeg ikke er så gira er jeg gjerne med på praten og virker nok tidvis ganske interessert, men det er litt bare for å sørge for at han ikke forsvinner.

Innser når jeg skriver dette hvor dritt det er av meg, må slutte med det. Mitt tips til deg er å kutte henne ut, hun er ikke interessert.

Anonymous poster hash: 55312...700
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en fyr jeg gjør dette med. Han er litt yngre enn meg og gir meg veldig mye komplimenter og viser ofte interesse. Jeg er egentlig ikke så veldig interessert, men liker godt oppmerksomheten og å ha noen å tekste når jeg føler for det. Selv om jeg ikke er så gira er jeg gjerne med på praten og virker nok tidvis ganske interessert, men det er litt bare for å sørge for at han ikke forsvinner.

Innser når jeg skriver dette hvor dritt det er av meg, må slutte med det. Mitt tips til deg er å kutte henne ut, hun er ikke interessert.

Men er du interessert? Og skriver du med han bare for og holde han varm?

AnonymBruker
Skrevet

Men er du interessert? Og skriver du med han bare for og holde han varm?

Ikke interessert i noe seriøst. Han er deilig og en fin backup når jeg er seksuelt frustrert eller trenger et selvtillitsboost, men ja, skriver nok bare med han for å holde han varm.

Gjest Silvermist
Skrevet (endret)

Jeg svarer også kun når det passer for meg...Noen ganger passer det i mange timer på rad, og noen ganger passer det ikke på et par dager da jeg er opptatt, er på reise e.l.

De færreste svarer vel når det ikke passer?
Det er ikke nødvendigvis slik at man mener noe vondt med at man ikke svarer akkurat når du ønsker til enhver tid. Noen ganger passer det bare ikke, som du selv skriver :)

Endret av Silvermist
  • Liker 2
Gjest JakeGreen
Skrevet

Hva feiler det henne?

Ingenting. Helt normal oppførsel.

Alternativene dine i tilfeldig rekkefølge:

1) Ligg med venninnen(e) hennes.

2) Ignorer henne neste gang hun skriver til deg.

3) Ignorer henne neste gang hun skriver til deg og be henne slutte å skrive til deg fordi du finner henne totalt uinteressant og/eller dra til helvete om hun skriver mer.

Jeg er seriøs om du er i tvil.

:)

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Hva feiler det henne?

Ingenting. Helt normal oppførsel.

Alternativene dine i tilfeldig rekkefølge:

1) Ligg med venninnen(e) hennes.

2) Ignorer henne neste gang hun skriver til deg.

3) Ignorer henne neste gang hun skriver til deg og be henne slutte å skrive til deg fordi du finner henne totalt uinteressant og/eller dra til helvete om hun skriver mer.

Jeg er seriøs om du er i tvil.

:)

Gjest Katten.
Skrevet

Hva er poenget med å svare når det ikke passer for en selv?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er man seriøst interessert venter man så og si på melding fra vedkommende og svarer raskt. Hun er ikke interessert, ignorer henne.

Anonymous poster hash: 9fc61...3bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...