Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei god venninne som i november skal flytte til Sør-Amerika for å jobbe som frivillig i noen år. Har lyst til å kjøpe ett eller annet skikkelig fint som "flyttegave" til henne, men jeg sliter med å finne ut hva. Det må enten være noe hun kan ta med seg (og dermed veldig lite og lett), eller noe hun kan bruke her (hun skal hjem på ferie av og til).

Det blir naturlig nok enkle kår dit hun skal, så jeg tenkte at noe luksuriøst kan være noe som gir henne en pause hvor hun får tatt litt vare på seg selv også. Gavekort på spa i hjembyen vår, kanskje? Eller finnes det noe smått som kan være herlig å ta med seg? Har også tenkt på bøker, hun er glad i å lese, men jeg tror kanskje det blir for tungt.

Jeg er litt blank, jeg. Noen forslag?

Anonymous poster hash: eccce...a23
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

iPad mini?

Anonymous poster hash: 181f3...7d4

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

jeg synes du skal gi henne noe som minner henne om dere :Nikke:

om dere for eksempel har noe internt, noen minner, en greie med et eller annet. Kanskje blåse opp og ramme inn et bilde fra en opplevelse dere har vært på sammen?

Eller hva med å gi noe så enkelt som et armbånd? at du for eksempel lager 2 like,

ett til deg og ett til henne?

Endret av NozMonster
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en Kindle ?

Således kan du jo og ligge inn på et par bøker du tror hun ville ha likt gjerne.

Anonymous poster hash: 0be56...d2a
AnonymBruker
Skrevet

Hva med en Kindle ?

Således kan du jo og ligge inn på et par bøker du tror hun ville ha likt gjerne.

Anonymous poster hash: 0be56...d2a

*pling* DÆVEN, det var ikke en dum idé!

Takk for tips alle :)

Anonymous poster hash: eccce...a23

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...