AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Lurer på om noen har gode tips til bukser når en jobber i barnehagen? De er nødt til å være gode å bevege seg i Og ikke bukser som strammer her og der og er lite elastiske. Anonymous poster hash: ae75a...b41
fruBeist Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Jeg bruker nesten utelukkende en type yogabukse fra cubus på jobb. Tror jeg har 8 stk i forskjellige farger. De koster 149 kr og er superbehagelige. 3
Muscae Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 De bruker jeg (og flere andre på jobben) mye også. Ellers går det i joggebukse (fra Cubus), eller tights og tunika/kjole. Det skal være behagelig og praktisk, og jeg går ikke med klær som strammer, eller dyre plagg jeg er redd for når jeg jobber med småbarn. For det første kan det komme maling/leire osv på dem, de blir stygge av sand osv, og de må vaskes etter en gangs bruk... Da er det bortkastet med dyre, fine klær. I tillegg skal en sitte en del på gulvet med barna, og da er det ikke godt om buksene strammer.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #4 Skrevet 18. juni 2013 Se der ja. Var slike jeg tenkte på faktisk! Skal ta turen innom cubus å prøvde dem Har prøvd noen lignendes på h&m for en stund tilbake og de såg heeeelt merkelige på. Så satser på at de har en litt annerledes passform TS Anonymous poster hash: ae75a...b41
fruBeist Skrevet 18. juni 2013 #5 Skrevet 18. juni 2013 De er ikke de lekreste buksene, men funker til sitt bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå