Gjest sjalusi Skrevet 16. juni 2013 #1 Skrevet 16. juni 2013 Hvorfor blir jeg så sjalu. Jeg kan gå atmed kjæresten min ute menst det kommer en dame forbi å jeg ser at han stirrer på den dama,kan snu seg etter av og til. Da kjenner jeg at jeg blir drit sjalu å ekkel inni meg men jeg sier ikke noe. Vil heller skjule det en at jeg skal klage over det for det er jo normalt at en ser på andre men han kan jo ta litt hensyn da istede for å ni stirre å snu seg rundt for å se mer liksom. Jeg gjør ikke det når jeg går med han
Flynn Skrevet 16. juni 2013 #2 Skrevet 16. juni 2013 Har det helt likt som deg. Blir sjalu for veldig lite... Skjønner ikke hvorfor, for jeg stoler på han, men blir sjalu og lei meg likevel. Dritt. 1
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2013 #3 Skrevet 16. juni 2013 Hvis man skal ha det godt er det lurt å velge bort det som er vondt...
Gjest LonelyAngel Skrevet 16. juni 2013 #4 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har det også sånn bare at jeg kommenterer det gjerne også. Er han så frekk at han stirrer på andre mens jeg er tilstede så får han høre det også. Noe ala. "Du likte henne ja?"
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Skrevet 17. juni 2013 Slettes ikke! Anonymous poster hash: b8dab...f22
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #8 Skrevet 17. juni 2013 Det bare hyggelig det, med tilbakemeldinger. Færre ønsker vel bevisst å gjøre det kleint og ubehagelig for kjæresten sin, antar jeg. Anonymous poster hash: b8dab...f22
Gjest sjalusi Skrevet 17. juni 2013 #9 Skrevet 17. juni 2013 Jeg blir så såret at jeg har lyst til å ta sjikkeli hevn! At jeg bevist flørter med noen andre menst han er til stede eller noe
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2013 #10 Skrevet 17. juni 2013 Du mener det, ja det løser vel det meste. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #11 Skrevet 17. juni 2013 syns ikke det er lurt at du tar hevn.. da blir bare en destruktiv holdning fremfor hverandre. Jeg er veldig sjalu og min mann er av den typen som ser på alt og alle. Jeg innbilder meg at han ser på andre damer og at han "liker" dem. Til og begynne med ble jeg veldig lei meg og tok det opp gang på gang. Han ble bare skuffet og frustrert over at jeg ikke stoler på ham og at jeg tror han flørter rundt. Han mente at det kan hende at han ser på noen uten at det trenger å bety noe.. og alt i alt kan det jo være sant. Jeg kan finne på å stirre på en type fordi han minner meg om noen, for eks. Og det betyr ikke at jeg "liker ham" Anonymous poster hash: c9588...2bf
Gjest sjalusi Skrevet 17. juni 2013 #12 Skrevet 17. juni 2013 Det er jo slik at jeg ikke skal gjøre det men at jeg får lyst ril det(bare en tanke hode som jeg får)
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #13 Skrevet 17. juni 2013 skjønner godt det. Men spør ham neste gang da.. hva han ser på og hvorfor han stirrer, uten at du trenger nødvendigvis å bli sint på ham for det. Anonymous poster hash: c9588...2bf
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #14 Skrevet 17. juni 2013 Vi har vært sammen i 3 mnd og dette er første gang jeg kikket i profilen hans.Burde man ikke slette sånne ting ? Det gjorde jeg. Den andre trenger ikke å vite hvor høyt elsket jeg eksen min, at vi koste oss i sofaen og gledet oss til å tilbringe resten av livet sammen, at han er den eneste for meg og vakreste. Alle har jo fortid ja, men litt ubehagelig få ,, servert,, detaljer og bilder i hodet Nå må jeg gi meg og legge meg Anonymous poster hash: b7502...139
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #15 Skrevet 17. juni 2013 Feil tema sorry!!!Anonymous poster hash: b7502...139
LMJ Skrevet 17. juni 2013 #16 Skrevet 17. juni 2013 jeg er sykt sjalu av meg sjæl. og kjærsten er ikke noe bedre:P jeg har valgt å heve meg over det.feks atr han kommenterer fine damer i filmer o.l. det gjjør jo meg usikker som faen når han kommenterer til meg hvor digg hun og hun er. jeg sa først i fra. så sluttet han ikke. så gjorde jeg det samme tilbake. kommenterte digge gutter. og da sluttet han! nå synes jeg dt er kleint å se på film med fine damer med han.... det er kjipt. man skulle bare kunne skru av en knapp og klare å være totalt care. egentlig burde vi jo tenke at det er jo oss de er sammen med liksom.. så om han ser på en annen? so what. jeg vet det er umulig! litt optimistisk. lol fml
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #17 Skrevet 17. juni 2013 sjalusi er ett tegn på usikkerhet. med det mener jeg ett dårlig selvbilde/selvtillit i større elelr mindre grad.. bevisst eller ubevisst. Anonymous poster hash: 73341...511
LMJ Skrevet 17. juni 2013 #18 Skrevet 17. juni 2013 sjalusi er ett tegn på usikkerhet. med det mener jeg ett dårlig selvbilde/selvtillit i større elelr mindre grad.. bevisst eller ubevisst. Anonymous poster hash: 73341...511 ja det er seff derfor man er så sjalu. ser på andre som bedre enn seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå