AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1 Del Skrevet 16. juni 2013 Hei, Har noen lettkledde bilder av meg selv (sexy) som jeg tenkte å printe ut og gi til mannen min i gave, men så er det dette med å skrive ut da. Tenkte å bestille dette over internett (elitefoto feks) og få de tilsendt i posten, men tørr jeg dette da? Er egentlig ikke så redd for at posten skal miste pakken, men mest det å faktisk sende over slike bilder som selskapet må skrive ut, hehe. Hadde dere gjort dette selv eller hadde dere ikke turt? Å skrive de ut selv er dessverre ikke et alternativ, da jeg ikke har skriver eller kjenner noen som har det. Anonymous poster hash: 07830...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 16. juni 2013 #2 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg har jobbet i fotobutikk/"printerselskap", og du aaaaaner ikke hvor mye rart som fremkalles. Spesielt moro var det før digitalkameraene kom, da "måtte" en jo fremkalle alt. Så sant du ikke er splitter naken i heftige positurer tror jeg ingen bryr seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #3 Del Skrevet 16. juni 2013 Ingen nakenbilder, men kun med undertøy, og vil si at noen er veldig sexy'e og ja, du skjønner vel! Må si jeg er litt skeptisk, men vet ikke helt hvorfor egentlig... Anonymous poster hash: 07830...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 17. juni 2013 #4 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Hvorfor printe ut? Hva skal han med det? Sette på stuebordet? Er han hjemme har han vel deg, og er han på tur er en elektronisk variant mer praktisk Men tilbake til spørsmålet: Skjønner din skepsis, skal jo kun en utro tjener til for at det kommer på avveie. Men så lenge det er med undertøy på og ikke naken og sprikende er det vel grenser for hvor stor krise det kan bli. Og sjansen for at det skjer noe er uansett liten. Endret 17. juni 2013 av Glitnir 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 17. juni 2013 #5 Del Skrevet 17. juni 2013 Du kan jo kjøpe en digital fotoramme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #6 Del Skrevet 17. juni 2013 Du må legge de ut her, ellers kan vi ikke svare ordentlig! Anonymous poster hash: cc62c...e31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå